Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Mediakutsu: Tervetuloa LuinSpa Kampin sisustusiltaan to 21.1. klo 17-21

LuinSpa

Mediakutsu: Tervetuloa LuinSpa Kampin sisustusiltaan to 21.1. klo 17-21

Kutsu.
Julkaistu: 20.01.2016 klo 08:30
Julkaisija: LuinSpa

Paikka: LuinSpa Kamppi, Kampin kauppakeskus, 3. kerros

Tervetuloa keskustelemaan sisustuksen tuoreimmista trendeistä LuinSpa Kampin sisustusiltaan torstaina 21.1. klo 17-21. NY Interiorin sisustussuunnittelijat Heli Niemi ja Lotta Yli-Ketola ovat tapahtumassa esittelemässä ja ideoimassa ratkaisuja kylpy- ja saunatilojen sisustukseen.

Tapahtuman tarkoitus on tarjota LuinSpan ystäville yksilöllisiä vinkkejä kylpy- ja saunatilojen sisustamiseen. Osallistujat voivat ottaa sisustusiltaan mukaan kuvan omasta kylpy-, wc- tai saunatilastaan ja saada maksuttoman sisustuskonsultoinnin. LuinSpa haluaa myös näyttää yhdessä NY Interiorin kanssa, miten kylpytiloihin saa rakennettua miellyttävän spa-tunnelman ilman suurta remonttia.

Sisustusiltaan osallistuneiden kesken arvotaan muhkea pyyhesetti arvonnan voittajan itse toivomassa värissä.

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille. Tarjolla on myös pikkusuolaisia juomien kera.

Marika Soikkeli
Brand Store Manager
marika@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon