Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Marjaisat Muumi-tuotteet valmistuvat Turussa

Marjaisat Muumi-tuotteet valmistuvat Turussa

Julkaistu: 27.01.2015 klo 14:20
Julkaisija: Oy Roberts Ab

Rakastettavat Muumit seikkailevat nyt Robertsin marjatuotteissa.

Turkulainen Roberts on laajentanut marjatuotteiden valikoimaansa iki-ihanien Muumien tähdittämällä tuotesarjalla. Roberts on viime vuosina panostanut voimakkaasti kuluttajatuotevalikoimaansa, johon kuuluu korkealaatuisia hilloja sekä innovatiivisia smoothieita.  Robertsin toimitusjohtaja Mikko Roberts on innoissaan yhteistyöstä Muumien kanssa. ”Uskon, että meillä on paljon annettavaa Muumi-brändin tuotevalikoimaan. Mikä sopisikaan paremmin yhteen kuin Muumit ja marjat?”  Muumit sopivat myös Robertsin arvoihin. ”Haluamme tehdä laadukkaita tuotteita pilke silmäkulmassa”, Roberts toteaa.

Visuaalisesti houkuttelevaan Muumi-hillosarjaan kuuluu neljä perinteistä makua. Herkullisen maun lisäksi tuotteiden leikkisä ulkoasu tuo iloa ruokapöytään. Ilme houkuttelee lapsiperheiden lisäksi varmasti myös muita Muumi-faneja ikään katsomatta.

Muumi-hillosarja

Muumi-smoothieiden pakkauksissa on huomioitu erityisesti pienet käyttäjät. Kannen kätevä juoma-aukko helpottaa nauttimista ja ehkäisee sotkun syntymistä. Pienempiin pakkauksiin pakatut Muumi-smoothiet sopivat hyvin pieneen käteen ja käteväksi matkaevääksi. Smoothiet on valmistettu kokonaisista marjoista, jolloin mukana ovat myös vitamiinipitoiset kuoret sekä terveellisiä öljyjä sisältävät siemenet. Smoothieiden kaikki makeus tulee marjoista ja hedelmistä. Makuina suloisissa välipalauutuuksissa ovat lasten suosikit mustikka ja vadelma.

Muumi-smoothiet

Roberts on yli satavuotias marjatuotteita valmistava perheyritys. Olemme erikoistuneet innovatiivisiin marjatuotteisiin, joissa yhdistyvät hyvä maku, terveellisyys, helppous ja aitous. Uusimpina valikoimaa täydentävät kaikkien rakastamien Muumi-hahmojen tähdittämät hillot ja smoothiet. Kaikki tuotteemme valmistetaan omalla tehtaallamme Turussa.