Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Maailman suurin kiinteistönvälitysketju Lappeenrantaan

RE/MAX Finland

Maailman suurin kiinteistönvälitysketju Lappeenrantaan

Julkaistu: 04.04.2016 klo 09:00
Julkaisija: RE/MAX Finland

Maailman suurin kiinteistönvälitysketju RE/MAX avaa toimiston 18. huhtikuuta Lappeenrantaan. Yrittäjänä RE/MAX Asuntomeklarit toimistossa toimii Mika Laitinen LKV, LVV, KED. Mika Laitinen on toiminut aikaisemmin yhdessä vaimonsa Hanne Laitisen kanssa 20 vuotta Intersport -kauppiaana Lappeenrannassa ja omaa pitkäaikaisen kokemuksen myynti- ja markkinointityöstä, sekä asunto- ja kiinteistökaupasta.

”Tavoitteenamme on, että nousemme nopeasti markkinajohtajaksi Lappeenrannan ja Etelä-Karjalan talousalueella. Tämän mahdollistaa RE/MAX -ketjun tuki, paikallinen yrittäjyys ja parhaat välittäjät, joita toimistoon on tarkoitus rekrytoida vuoden loppuun mennessä jopa kymmenen”, kertoo yrittäjä Mika Laitinen.

RE/MAX:in myyntiajat ovat nopeammat kuin alalla keskimäärin ja tämä sama aiotaan toteuttaa myös Lappeenrannassa – eli myydä kohteet nopeammin ja parempaan hintaan.

RE/MAX Asuntomeklareiden toimisto tulee sijaitsemaan keskeisellä paikalla Vilhunkulmassa, osoitteessa Kauppakatu 28, 53100 Lappeenranta. Toimistolle on helppo tulla autolla ja pysäköintipaikkoja löytyy.

RE/MAX-ketjun on toiminut Suomessa 10 vuotta ja se on yksi maan suurimmista kiinteistönvälitysketjuista. RE/MAX on myös alan etujärjestön, Kiinteistönvälitysalan Keskusliiton (KVKL), jäsen. RE/MAXin vahvan kasvun takana on yrittäjähenkisyys ja tuoreimmissa asiakastyytyväisyysmittauksissamme 9/10 asiakkaastamme on valmis RE/MAX-välittäjää suosittelemaan.

”Olemme tyytyväisiä ketjun laajentumisesta Lappeenrantaan ja uskomme Mikan vahvan yrittäjäkokemuksen yhdessä maailman johtavan kiinteistönvälitysketjun kanssa luovan poikkeuksellisen yhdistelmän, josta hyötyvät ennen kaikkea asiakkaamme”, kertoo RE/MAX Suomen toimitusjohtaja, Pasi Aalto.

Pasi Aalto | Toimitusjohtaja | RE/MAX Suomi

+358 400 322 232 | pasi.aalto@remax.fi | www.remax.fi

Mika Laitinen | yrittäjä, LKV | RE/MAX Asuntomeklarit

+358 50 5142680 | mika.laitinen@remax.fi

Suomessa ensimmäinen RE/MAX-toimisto avattiin 2006. Tällä hetkellä RE/MAXilla on noin 300 välittäjää 17:llä eri paikkakunnalla Suomessa, ja välittäjämäärä on kasvussa. Yhtiön tavoitteena on palvella jokaista asiakasta tasalaatuisesti ja laadukkaasti, oli kyse asunnon sitten myymisestä, ostosta tai vuokrauksesta. Pääkaupunkiseudulla RE/MAX on toiseksi suurin välitysketju heti Kiinteistömaailman jälkeen.

RE/MAX toimii globaalisti yli 40 vuoden kokemuksella lähes 100 maassa noin 6 800 toimiston ja yli 100 000 välittäjän vahvuudella. RE/MAX on markkinajohtaja 11 Euroopan maassa, USA:ssa ja Kanadassa. RE/MAX-välittäjät auttavat vuosittain yli miljoonaa ihmistä ostamaan ja myymään kotinsa ympäri maailmaa.