Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Lohjan posti 08100 muuttaa kesäkuussa K-citymarkettiin

Posti Group

Lohjan posti 08100 muuttaa kesäkuussa K-citymarkettiin

Julkaistu: 18.04.2016 klo 13:00
Julkaisija: Posti Group

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla. Kesko tarjoaa postipalvelut jo kahdessatoista K-citymarketissa.

Lohjan posti 08100 muuttaa 13.6.2016 K-citymarket Lohjaan (os. Ojamonharjuntie 61). K-citymarketissa posti palvelee laajoin aukioloajoin viikon jokaisena päivänä.

Postin oma myymälä Suurlohjankadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Postin nykyinen kiinteistö puretaan, joten myös siellä sijaitseva Postin pakettiautomaatti tulee muuttamaan. Alueen asiakkaita tiedotetaan lähempänä muutoksia kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Postin pakettiautomaatti palvelee myös K-citymarketin yhteydessä. Lohjan kolmas Postin pakettiautomaatti palvelee Laurinkadun Prismassa. Pakettien lähettäminen ja vastaanottaminen on pakettiautomaatilla erityisen nopeaa ja vaivatonta.

Lohjan alueella postipalveluja tarjoaa kahdeksan yritystä. Siwa Ojamon postipalvelut muuttavat K-citymarkettiin sen postin avautuessa 13.6.

posti, Siwa Ojamo, Kartanonkuja 1, 08200 LOHJA (postipalvelut 13.6. asti)

posti, Siwa Pusula, Sentraalitie 7, 03850 PUSULA

posti, R-kioski Lempola, Lohjanharjuntie 758, 08500 LOHJA

posti, K-market Lohjanportti, Seisaketie 1, 08680 LOHJA

posti, Valintatalo Virkkala, Tietolantie 1, 08700 LOHJA

posti, Sammatin Siwa, Lönnrotintie 9 A 1, 09220 SAMMATTI

posti, Siwa Saukkola, Kauppakuja 3, 09430 SAUKKOLA

posti, Marjatan Kyläpuoti, Leppäkorventie 1009, 09930 LEPPÄKORPI

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu kaiken kaikkiaan yli 1 400 palvelupistettä. Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi: posti.fi/lahettaminen.

Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.