Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Lohjalle avattiin uusi Postin pakettiautomaatti

Lohjalle avattiin uusi Postin pakettiautomaatti

Julkaistu: 14.09.2016 klo 12:40
Julkaisija: Posti Group

Lohja sai kolmannen Postin pakettiautomaatin, kun Kauppakeskus Lohjantähteen (os. Kauppakatu 5-9) avattiin 14.9. pakettiautomaatti. Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti 480 pakettiautomaattia.

Lohjalla palvelee myös kaksi muuta Postin pakettiautomaattia:

Prisma Lohja, Laurinkatu 37-41, 08100 Lohja

K-Citymarket Lohja, Ojamonharjuntie 61, 08200 Lohja. Tässä K-citymarketissa palvelee myös posti.

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-mobiilisovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin tai pakettiautomaattiin uudella Helposti-koodilla www.posti.fi/lahettaminen

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit

Lisätietoja medialle: Posti MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin 9-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.