Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Lisää palveluita lähikauppaan - TalletusOtto-automaatti Outokummun Valintataloon

Suomen Lähikauppa Oy

Julkaistu: 09.04.2015 klo 12:15
Julkaisija: Suomen Lähikauppa Oy

Lähikaupan palvelutarjonta täydentyy, kun kauppakäynnin yhteydessä voi jatkossa hoitaa myös raha-asioita. Ensimmäiset Suomen Lähikaupan myymälöihin asennettavat TalletusOtto-automaatit aloittavat 10.4. Outokummun Valintatalossa ja Loimaan Siwan (Kauppalankatu 5-7) yhteydessä.

TalletusOtto-automaateilla voi nostaa käteistä kuten tavallisista Ottopisteistä. Lisäksi niillä voi tehdä seteli- ja kolikkotalletuksia. Automaatti hyvittää talletettavan käteisen tilille heti, ja täydentää lisäksi laajoilla palveluajoilla pankkien käteispalveluita. Samasta automaatista saa myös tutut Ottopisteen peruspalvelut: käteisnoston, saldon ja tapahtumat.

Automaatteja ylläpitävän Automatian mukaan TalletusOtto-automaatit ovat kovassa käytössä, vaikka käteisen käyttö väheneekin vuosi vuodelta. Säästöpossujen tyhjentäjien lisäksi pienyrittäjät ja ammatinharjoittajat ovat löytäneet TalletusOtto-automaatit. Ottotapahtumat uusilla automaateilla ovat myös lisääntyneet sitä mukaa, kun on oivallettu, että ne toimivat myös perinteisinä Otto-automaatteina kaikkien pankkien korteilla.

TalletusOtto-automaattien verkosto kasvaa reiluun 150 automaattiin vuonna 2015. Niillä turvataan osaltaan automaattien saavutettavuutta valtakunnallisesti.

Lisätiedot ja kyselyt:
Suomen Lähikaupan mediapalvelu, p. 020 700 3115.

Suomen Lähikaupalla on kaksi valtakunnallista kauppaketjua: Siwa ja Valintatalo. Kauppoja on lähes 700, henkilöstöä noin 4600 ja asiakkaina lähes kaikki suomalaiset. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2014 noin miljardi euroa.