Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Lämpöä syksyyn Kitchen Joyn uutuuskuutioilla ja -keitoilla

Lejos Oy

Lämpöä syksyyn Kitchen Joyn uutuuskuutioilla ja -keitoilla

Julkaistu: 09.10.2014 klo 12:06
Julkaisija: Lejos Oy

Kitchen Joy pakasteateriaperhe on kasvanut tänä syksynä neljällä uudella tulokkaalla. Uutuuskuutioiden lisäksi valikoima kasvoi täysin uusilla tuotteilla, lämmittävillä keitoilla. Kaikki uutuudet tuovat ihania, mausteisia, aitoja itämaisia makuja helposti ja nopeasti suomalaiseen pöytään.

Keittouutuudet ovat lempeän tulinen Tom Kha -broilerikeitto riisinuudeleilla sekä tulisempi Tom Yam -broilerikeitto riisinuudeleilla.

Uutuuskuutiot Spicy Basil Chicken sekä Hot Tom Yam Chicken ovat kaikkien aikojen tulisimmat kuutiot. Spicy Basil Chicken on Suomen valikoimissa ensimmäinen kolmen chilin kuutio, tästä vielä mausteisemman ruoan ystäville omalla asteikollaan painiva Hot Tom Yam takaa tulisen makuelämyksen, kumpikaan kuutio ei jätä ketään kylmäksi. Molemmissa on ihanan, mausteisen kastikkeen seassa kanaa ja kasviksia, Spicy Basilin lisukkeena on riisinuudeleita ja Hot Tom Yamin lisukkeena jasmiiniriisiä.

Kitchen Joy pakasteateriat ovat helppoja, nopeita (vain viiden minuutin lämmitys mikrossa) ja herkullisia vaihtoehtoja lounaalle, kiireiseen päivään tai kun haluaa nauttia aidoista itämaisista mauista. Kaikki Kitchen Joyn tuotteet valmistetaan Thaimaassa, tällä taataan aito makuelämys jokaiseen ateriaan.

Saatavuus

Kitchen Joy pakasteateriat löydät hyvinvarusteltujen päivittäistavarakauppojen pakastealtaista.

Lisätiedot ja tiedustelut: Lejos Oy,

Tuoteryhmäpäällikkö Kaisa Kiintonen, kaisa.kiintonen@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki