Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Lambin uusi talouspaperi tuo erinomaista laatua kotikeittiöön

Lambi

Lambin uusi talouspaperi tuo erinomaista laatua kotikeittiöön

Julkaistu: 28.01.2015 klo 11:10
Julkaisija: Lambi

Lambi tuo markkinoille uudistetun, entistä laadukkaamman talouspaperin. Kolmen hienon pehmopaperikerroksen ansiosta se on Lambin imukykyisin talouspaperi.

Laatu-uudistus tuo talouspapereihin uuden puristuskuvioinnin, jonka ansiosta paperi on entistä imukykyisempää, mutta myös näyttää paremmalta. Korkeatasoisen talouspaperin käsituntuma on pehmeä ja napakka.­

- Uudistettu pehmopaperi tuo meille kaikille piirun verran enemmän luksusta muuten kiireiseen elämään, kertoo Lambin Brand Manager Heini Mikkonen.

Laatu-uudistus alkoi jo viime vuonna, kun Lambi-perheen wc-paperista tehtiin entistä pehmeämpää ja vahvempaa. Nyt parempi laatu haluttiin tuoda myös Lambin talouspaperiin kuluttajien iloksi.

- Haluamme tarjota kuluttajille talouspaperin, jossa sekä laatu, käytettävyys että imukyky ovat vain parasta, Heini Mikkonen jatkaa.

Uudistunutta Lambi-talouspaperia on nyt saatavilla myös uudessa, kolmen rullan pakkauskoossa olemassa olevien pakkauskokojen lisäksi (4 rl, 8 rl ja 12 rl). Tuotteet ovat saatavilla kaupoissa helmikuun alussa, ja niille on myönnetty Joutsenmerkki.

Tuotetiedot:

Lambi-talouspaperi, 3 rullan pakkaus, suositushinta 2,50 €

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:

Viestintä Oy Drum, Niina Tolvanen, niina.tolvanen@drum.fi, p. 050 409 2177

Lisätiedot:

Heini Mikkonen, Brand Manager, Metsä Tissue Oyj, heini.mikkonen@metsagroup.com, p. 050 464 7557

Lambin tuotevalikoima:

-       WC-paperit

-       Nenäliinat

-       Talouspaperit

Pehmeät, valkoiset ja hygieeniset Lambin WC- ja talouspaperit on valmistettu 100 % puhtaasta uudesta selluloosasta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambin pehmopaperituotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1962 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 15 maassa. Tuotteita myydään yli 100 miljoonalla eurolla vuodessa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2013 oli 1,0 miljardia euroa ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com