Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Laakkonen uudelleenjärjestelee merkkiedustuksiaan

Laakkonen Yhtiöt

Laakkonen uudelleenjärjestelee merkkiedustuksiaan

Julkaistu: 10.08.2016 klo 09:00
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Laakkonen-konserni on sopinut Peugeot-liiketoiminnan siirrosta Länsiauto Oy:n kanssa Lahdessa, Veho Oy Ab:n kanssa Helsingissä sekä Autoliike Hartikaisen kanssa Joensuussa.

Edellä mainituille yrityksille siirtyvät kaikki Peugeotin myyntipalvelut sekä merkkihuolto-, korjaamo- ja varaosapalvelut.

Laakkosen Peugeot-liiketoiminta loppuu Lahdessa ja Helsingissä 10.8.2016 ja Joensuussa 22.8.2016.

Samalla Laakkonen luopuu kokonaan Isuzu ja Suzuki -merkkien jälleenmyynnistä 31.8.2016.

"Laakkonen-autokonserni on organisoinut uudelleen toimintaansa sekä määritellyt liiketoimintansa uusia strategisia painopistealueita. Peugeotin siirtäminen pois Helsingin, Lahden ja Joensuun Laakkosen merkkipaletista sekä Isuzu ja Suzuki -jälleenmyynnistä luopuminen ovat osa tätä uudelleenlinjausta", sanoo Laakkonen-autokonsernin uusi toimitusjohtaja Tero Panhelainen.

Tero Panhelainen
Laakkonen-konserni
tero.panhelainen@laakkonen.fi

Laakkonen-autokonserni on toiminut autojen vähittäismyyntialalla vuodesta 1960. Se myy vuodessa noin 35 000 uutta ja vaihtoautoa ja työllistää yli 1 200 henkilöä. Laakkonen-autoliikkeitä on 25 eri puolella Suomea. Laakkonen-konsernin liikevaihto on yli 600 milj. euroa vuodessa. Konserni on myyntivolyymillä sekä liikevaihdolla mitattuna suurin autojen vähittäismyyntiketju Suomessa.