Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Laajennettu S-market Mynämäki on nyt valmis

Laajennettu S-market Mynämäki on nyt valmis

Julkaistu: 22.10.2014 klo 13:42
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Viime keväänä aloitetut S-market Mynämäen laajennustyöt ovat valmistuneet. Entistä ehompi S-market Mynämäki tarjoaa herkkuja moneen makuun ja kaupan päälle jokainen saa hyväntuulista palvelua.

- Asiakkaillamme on nyt nykyaikainen ja entistä tilavampi ostospaikka, jossa on mukava ja helppo asioida. Laajennuksen myötä S-marketin myyntipinta-ala lähes tuplaantui ja samalla tuotevalikoima kasvoi jopa 4 000 uudella tuotteella. Lisäksi meillä on kaupassa oma paistopiste sekä palvelutiski, joista löytyvät herkut niin arkeen kuin juhlaankin, toteaa TOK:n marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

S-marketin kanssa samassa kiinteistössä palvelee myös Alko ja piha-alueella on ABC-automaattiasema.

Laajennuksen toteutti kiinteistön omistaja Mynämäen Apaja Oy.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062
Turun Osuuskauppa, S-market Mynämäki, marketpäällikkö Lauri Hussi, puh. 010 764 4935

TOK on yli 135 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.