Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kolme lähikauppaa Tampereella, Kangasalla ja Nurmijärvellä vahvistuu Postin palveluilla

Siwa

Julkaistu: 09.11.2015 klo 10:17
Julkaisija: Siwa

• Siwa Nurmijärvi ja Valintatalo Suorama (Kangasala) vahvistuvat marraskuussa täyden palvelun postipisteillä. Tammelan Puistokadun Siwaan Tampereella tulee yleisimmät postipalvelut tarjoava Postin noutopiste.
  • Uudistustöiden yhteydessä kauppojen kalusteisiin ja tuotevalikoimaan tehdään myös pieniä viilauksia.
  • Postin palveluja saa jo noin 150 Siwasta tai Valintatalosta eri puolilta Suomea.

Täyden palvelun postipisteet Siwa Nurmijärvelle ja Valintatalo Suoramalle

Siwa Nurmijärven (os. Keskustie 6, 01900 Nurmijärvi) ja Valintatalo Suoraman (os. Isolukontie 4, 36220 Kangasala) palveluvalikoima vahvistuu marraskuussa merkittävästi, kun kaupoissa aloittaa Posti. Siwa Nurmijärveltä Postin palvelut saa torstaista 19.11. alkaen ja Suoraman Valintatalosta maanantaista 23.11. alkaen.

Uudet postipisteet palvelevat asiakkaita joka päivä varhaisesta aamusta iltamyöhään. Pisteistä saa kaikki postipalvelut: niistä voi noutaa paketteja, lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita.

Siwa Tammelan Puistokadulle Postin noutopiste

Tammelan Puistokadun Siwa Tampereella (os. Tammelan Puistokatu 29, 33500 Tampere) vahvistuu keskiviikosta 11.11. alkaen Postin noutopisteellä. Noutopiste tarjoaa yleisimmät postipalvelut, jotka ovat tarjolla kaupan pitkien aukioloaikojen puitteissa.

Noutopisteen palveluun kuuluu pakettien, isokokoisten kirjeiden, kirjattujen kirjeiden ja postiennakkolähetysten noutaminen. Noutopisteessä voi myös lähettää valmiiksi maksettuja kotimaan postilähetyksiä sekä Postin Asiakaspalautuslähetyksiä. Lisäksi pisteestä voi ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita.

Lähikauppa turvaa palveluita

Postin palveluja saa nyt jo noin 150 Siwasta tai Valintatalosta eri puolilta Suomea.

– Siwan ja Valintatalon tehtävä on turvata asukkaiden lähipalveluita, joista Posti on yksi tärkeimmistä. Vahvassa kasvussa olevilla lähipalveluilla tuomme helpotusta arkeen. Posti on meille erittäin tärkeä kumppani ja tällä yhteistyöllä pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin, Suomen Lähikaupan palvelujohtaja Petri Toivonen kertoo.

Kaikkien kolmen lähikaupan palveluvalikoimaan kuuluvat ennalta myös Veikkauksen ja RAY:n pelipalvelut sekä Matkahuollon pakettipalvelu.

Lisätietoja: Aluemyyntipäällikkö Sirpa Jaatinen, Tampere 1, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3782 (Siwa Tammelan Puistokadun ja Valintatalo Suoraman toimintaa koskevat tiedot).
Aluemyyntipäällikkö Tiina Helenius, Keski-Uusimaa 2, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3124 (Siwa Nurmijärven toimintaa koskevat tiedot).

Siwa on tuttu lähikauppa, jolla on Suomen laajin kauppaverkko. Yli 500 myymälää palvelee Hangosta Inariin. Valikoimissa on suosituimmat arjen perustuotteet, herkkuja hemmotteluun sekä mm. Matkahuollon pakettipalvelu. Siwat omistaa Suomen Lähikauppa Oy.

Siwa – se vähän mahtavampi lähikauppa.