Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kolhon Siwa vahvistuu asiakkaiden toivomilla Veikkauksen palveluilla

Siwa

Kolhon Siwa vahvistuu asiakkaiden toivomilla Veikkauksen palveluilla

Julkaistu: 11.03.2016 klo 14:26
Julkaisija: Siwa

Siwa Kolhon palveluvalikoima vahvistuu maaliskuussa Veikkauksen peleillä. Aiemmin ruokakaupassa on ollut myynnissä rajattu valikoima Veikkauksen arpoja, ja 17. maaliskuuta lähtien kaupasta saa kaikki Veikkauksen palvelut.

– Olemme panostaneet voimakkaasti asiakkaiden toivomien Veikkaus-palveluiden saatavuuteen kaupoistamme, ja viime syksystä alkaen uusia Veikkaus-myyntipisteitä on avattu jo noin 40 kauppaamme. Myös Kolhon Siwan asiakkaiden elämä helpottuu, kun entistä useammat lähipalvelut saa jatkossa kätevästi saman katon alta, Suomen Lähikaupan palvelujohtaja Petri Toivonen sanoo.

Ruokakaupan palveluiden ja uuden Veikkaus-pisteen lisäksi Kolhon Siwan palveluvalikoimaan kuuluvat muun muassa Matkahuollon pakettipalvelu ja RAY:n pelit.

• Siwa Kolhon (os. Tehtaantie 21, 35990 Kolho) Veikkaus-myyntipiste avataan torstaina 17.3.2016.
  • Lista muista syksyn ja talven aikana lähikauppoihin avatuista Veikkaus-pisteistä löytyy Siwan verkkosivuilta: http://bit.ly/1RauRm0.

Lisätietoja: Aluemyyntipäällikkö Perttu Kinnunen, Keski-Suomi 2, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3097.

Siwa on tuttu lähikauppa, jolla on Suomen laajin kauppaverkko. Lähes 500 myymälää palvelee Hangosta Inariin. Valikoimissa on suosituimmat arjen perustuotteet, herkkuja hemmotteluun sekä mm. Matkahuollon pakettipalvelu. Siwat omistaa Suomen Lähikauppa Oy.

Siwa – se vähän mahtavampi lähikauppa.