Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kokkolan postin 67100 palvelut muuttavat K-supermarket Kokkolaan

Posti Group

Kokkolan postin 67100 palvelut muuttavat K-supermarket Kokkolaan

Julkaistu: 24.02.2016 klo 15:00
Julkaisija: Posti Group

– postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin mahdollisimman pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Kokkolan posti 67100 siirtyy 16.5.2016 K-supermarket Kokkolaan, os. Rautatienkatu 10, 67100 Kokkola. Postin oma myymälä Pitkänsillankadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Muutoksesta tiedotetaan alueen asiakkaita kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Postipalveluja saa Kokkolassa myös kolmesta muusta palvelupisteestä:

Posti, K-market Merituuli
Lasimestarintie 12 b, 67300 Kokkola

Posti, R-kioski Koivuhaka
Mäntynäädänkatu 6, 67800 Kokkola

Posti, Siwa Ykspihlaja
Satamakatu 12, 67900 Kokkola

Kokkolassa verkkokauppaa sekä pakettien noutamista ja lähettämistä helpottaa neljä Postin pakettiautomaattia:

Pakettiautomaatti, S-market Hakatori
Torikatu 12, 67100 Kokkola

Pakettiautomaatti, Minimani Kokkola
Tehtaankatu 43, 67100 Kokkola

Pakettiautomaatti, K-citymarket Kokkola
Heinolankaari 9, 67600 Kokkola

Pakettiautomaatti, Prisma Kokkola
Prismantie 1, 67700 Kokkola

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien ja kirjattujen kirjeiden lähettämisessä voi käyttää Postin uutta verkkopalvelua, jossa voi maksaa postimaksun ja tulostaa lähetykseen osoitekortin. Valmiiksi maksetun lähetyksen voi jättää mihin tahansa postiin. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:
Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00–16.30)
www.posti.com/media

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com