Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kodintekniikka on arvostettu lahja

Kodintekniikka on arvostettu lahja

Julkaistu: 30.05.2016 klo 14:32
Julkaisija: Elektroniikan tukkukauppiaat ry

Kevään ja kesän juhlakausi on aluillaan. Monet miettivät, mitä antaisivat lahjaksi läheisilleen, jotka valmistuvat, menevät naimisiin tai juhlivat muuta elämän taipaletta. Yhä useampi ostaa lahjaksi jotain hyödyllistä, kuten kodintekniikkaa. Siitä on iloa saajalleen vuosiksi. Mukana kuljetettava elektroniikka, kuten älypuhelimet, kuulokkeet ja langattomat kaiuttimet, ovat mieluisia lahjoja etenkin nuorisolle.

Valmistujaisjuhlien suositumpiin lahjoihin kuuluu älypuhelin. Musiikkia kuunnellaan tänä päivänä enimmäkseen älypuhelimesta. Suoratoistopalveluiden ja puhelimen äänenlaadussa ei yleensä ole huomauttamista, joten kuuntelunautinto on kiinni vain kuulokkeista ja langattomista kaiuttimista.

Keittiö on kodin sydän, joka pumppaa asukkaisiin elinvoimaa ympäri vuoden. Kotoa pois muuttaville valmistuneille keittiövälineet ovat oiva lahja. Kätevät pienkoneet jalostavat erilaiset raaka-aineet herkullisiksi juomiksi ja ruoiksi, jotka kohentavat terveyttä ja parantavat elämisen laatua. Tätä kaikkea voi läheisilleen antaa hankkimalla lahjaksi esimerkiksi sauvasekoittimen, tehosekoittimen tai vaikka tavallista monikäyttöisemmän leivänpaahtimen.

”Silitysrauta, pölynimuri ja kattila ovat varmasti hyödyllisiä tavaroita. Silti lahjana halutumpia ovat vaikka ionisoiva hiusharja, partakone tai ruoan ja juomien valmistamista helpottava keittiön pienkone”, kertoo Elektroniikan Tukkukauppiaat ry:n toimitusjohtaja Taina Luukkainen. ”Porukalla voi ostaa hieman kalliimmankin lahjan, josta on iloa pitkään.”

Lisää hyviä kodintekniikan lahjavinkkejä osoitteessa www.gotech.fi.

Viihde-elektroniikka ja puhelimet Markus Nummisalo, myyntijohtaja, Samsung Electronics Nordic AB, Suomen Sivuliike, 0400 569 228, markus.nummisalo(a)samsung.fi

Kuvantaminen Lauri Nieminen, maajohtaja, Nikon Nordic AB, 040 138 0600, lauri.nieminen(a)nikon.fi

Kodinkoneet Esa Silver toimitusjohtaja, Miele Oy 0400 156 085 esa.silver(a)miele.fi

Pienkoneet Heidi Stirkkinen, maajohtaja, OBH Nordica Finland Oy, 040 703 7426, heidi.stirkkinen(a)obhnordica.fi