Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kim Starck vahvistamaan turvallisuusyhtiö G4S Suomen johtoa

G4S

Kim Starck vahvistamaan turvallisuusyhtiö G4S Suomen johtoa

Nimitys.
Julkaistu: 11.12.2014 klo 13:15
Julkaisija: G4S

Kim Starck, 42, on nimitetty turvallisuuspalveluratkaisuja tarjoavan G4S Suomen myynti- ja asiakkuusjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 7. tammikuuta 2015 alkaen.

Tämän nimityksen yhteydessä G4S Suomen myynti- ja asiakkuusorganisaatio yhdistetään yhdeksi kokonaisuudeksi.

– Osana G4S:n Suomen strategiaa vahvistamme myynti- ja teknologiaosaamistamme. Kimin pitkä kokemus turvallisuusalalta ja erityisesti teknisten turvallisuusratkaisujen myynnin ja asiakkuuksien johtamisesta tukee strategiaamme erinomaisesti. Luotamme vahvasti Suomen markkinoihin ja mahdollisuuksiimme kasvattaa toimintaamme Suomessa, toteaa G4S Suomen toimitusjohtaja Tauno Maksniemi.

– G4S on erittäin vahva kansainvälinen brändi ja sitä haluamme olla myös Suomessa. Odotan innolla pääseväni mukaan omalta osaltani vahvistamaan ja kasvattamaan G4S Suomen markkinaosuutta, sanoo Kim Starck.

Uudelleenjärjestely ja nimitys ovat jatkoa muutoksille, joiden tavoitteena on vastata muuttuvien markkinoiden vaatimuksiin ja palvella asiakkaitamme paremmin. Nykyinen myyntijohtaja Jussi Kauppinen jatkaa G4S Suomessa myynnin parissa Senior Key Account Managerina. Nykyinen asiakkuusjohtaja Janne Kolehmainen jättää G4S:n omasta pyynnöstään. Kiitämme jo tässä vaiheessa Janne Kolehmaista erinomaisesta panoksesta asiakkuushallintamme johtamisessa ja kehittämisessä.

Tauno Maksniemi, toimitusjohtaja G4S Suomi, tauno.maksniemi@fi.g4s.com, puh. +358 400 489 174,
Kirsi Bergman, henkilöstö- ja viestintäjohtaja, G4S Suomi, kirsi.bergman@fi.g4s.com, puh.+358 20 428 2544

G4S Suomi tuottaa maan monipuolisimmat turvallisuuden ja rahahuollon palvelut yksityisen ja julkisen sektorin sekä kotitalouksien tarpeisiin noin 2000 työntekijän voimin. Olemme osa kansainvälistä G4S -konsernia, joka toimii yli 120 maassa työllistäen yli 618 000 henkilöä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki