Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kiinteistö Oy Valtakulman toiminta palautuu vaiheittain normaaliksi

SOK

Kiinteistö Oy Valtakulman toiminta palautuu vaiheittain normaaliksi

Julkaistu: 07.05.2014 klo 18:13
Julkaisija: SOK

Helsingin keskustan Kiinteistö Oy Valtakulman käyttövesi on analysoitu päivän aikana laadultaan virheettömäksi ja suljettuna olleet toimipaikat pääsevät käynnistämään toimintaansa vaiheittain klo 18 alkaen.

Sokos Hotel Vaakunan majoitustoiminta käynnistyy välittömästi. Ravintola Casa Largo avautuu noin klo 19. Sen sijaan ravintola Loiste on suljettuna illan ja yön ajan, mutta palvelee torstaiaamun aamiaisesta alkaen normaaliin tapaan. Myös Coffee House ja Sokos Café pysyvät suljettuina keskiviikkoillan ajan mutta avautuvat torstaina.

Häiriötilanne alkoi tiistai-iltana, kun jäähdytyskoneen huollon yhteydessä tapahtuneen virheellisen menettelyn vuoksi kiinteistön käyttövesiverkostoon pääsi tuntematon määrä glykolia. Tapahtuneen vuoksi kiinteistön vedenjakelu ja käyttö lopetettiin. Verkoston huuhtelu aloitettiin jo tiistai-illan aikana ja keskiviikon kuluessa kiinteistön käyttöveden laatu todettiin normaaliksi.

Johtaja Teemu Sipilä, SOK Kiinteistötoiminnot, Ylläpitopalvelut, teemu.sipila@sok.fi, p. 010 76 82233