Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Keskimaalta joululahjoitus Pelastakaa Lapset ry:n toimintaan Keski-Suomessa

Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaalta joululahjoitus Pelastakaa Lapset ry:n toimintaan Keski-Suomessa

Julkaistu: 22.12.2014 klo 09:51
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaan perinteinen joululahjoitus annetaan tänä vuonna Pelastakaa Lapset ry:n toimintaan Keski-Suomessa. Lahjoituksen arvo on 3000 euroa.

– Tuemme vuosittain huomattavalla summalla oman toimialueemme seuroja, yhteisöjä ja yhdistyksiä, lapsi- ja nuorisotyötä erityisesti painottaen. Yksi perinteikäs tukimuoto on joululahjoitus, jonka saajia ovat viime vuosina olleet muun muassa Pelastusarmeijan sosiaalinen perhetyö, Keski-Suomen Keskussairaalan lastenosasto, Keski-Suomen Ensi- ja Turvakoti sekä neuvolatyö. Pelastakaa Lapset ry:n toiminnan tukeminen sopii tämän listan jatkoksi mitä parhaiten, kuvailee Keskimaan asiakkuus- ja markkinointijohtaja.

Pelastakaa Lapset ry tukee Keskimaan joululahjoituksella keskisuomalaisia, vähävaraisia lapsiperheitä sekä tukiperhetoimintaa. Keski-Suomen aluetoimiston aluejohtaja Anu Huovisen mukaan joululahjoitus on tuonut usealle perheelle jo nyt paljon iloa ja joulumieltä.

Lisätiedot:
Asiakkuus- ja markkinointijohtaja Katja Laitinen, 050 388 3051, katja.laitinen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 115 000. Keskimaa työllistää noin 2000 keskisuomalaista.