Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Keskimaa valmistelee uuden S-marketin rakentamista Hankasalmelle

Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaa valmistelee uuden S-marketin rakentamista Hankasalmelle

Julkaistu: 02.06.2014 klo 09:01
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa käynnistää Hankasalmen keskustassa Keskimaan omistamalla tontilla sijaitsevien vanhojen, pitkään tyhjillään olleiden kiinteistöjen purkutyöt.

Kiinteistöjen purkamisen urakoitsijaksi on valittu Ahosen Eristys- ja rakennuspalvelu Leppävedeltä. Purkutyöt tontilla käynnistyvät lähipäivinä ja valmistuvat heinäkuun loppuun mennessä.

Keskimaa osti Hankasalmen kirkonkylän keskustasta, Keskustien varrelta maa-alueen kiinteistöineen maaliskuussa 2012.

Tavoitteena on rakentaa Hankasalmelle uusi S-market sekä ABC-automaatti. Uusien palvelujen suunnittelutyö on parhaillaan käynnissä.

Kiinteistöjohtaja Matti Vihinen, 050 502 5252

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 115 000. Keskimaa työllistää noin 2000 keskisuomalaista.