Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kesätyöpaikat nyt haettavana! Turun Osuuskauppa tarjoaa 450 kesätyöpaikkaa

Turun Osuuskauppa

Kesätyöpaikat nyt haettavana! Turun Osuuskauppa tarjoaa 450 kesätyöpaikkaa

Julkaistu: 22.01.2013 klo 11:59
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

- Turun Osuuskauppa on yksi Varsinais-Suomen suurimmista työllistäjistä. Erityisen paljon työllistämme nuoria ja tälläkin hetkellä palveluksessamme on lähes tuhat alle 25-vuotiasta. Myös ensi kesänä tarjoamme monipuolisia palvelualan tehtäviä Turun Osuuskaupassa ja tuemme nuorten mahdollisuuksia kartuttaa työkokemusta ja päästä myöhemmin kiinni työelämään. Monet meillä nyt työskentelevistä ovat hyvän kesätyökokemuksen myötä saaneet kipinän lähteä opiskelemaan alaa ja hakeutuneet Turun Osuuskauppaan myöhemmin töihin, toteaa henkilöstöjohtaja Marja Kyllönen.

TOK tarjoaa ensi kesänä noin 450 kesätyöpaikkaa. Luku on samaa suuruusluokkaa kuin vuonna 2012. Työpaikkoja on tarjolla Prismoissa, S-marketeissa, Sale-myymälöissä, Sokoksilla, ABC liikennemyymälöissä sekä ravintoloissa ja hotelleissa. Tarjolla olevia työtehtäviä ovat myyjän, liikennemyymälätyöntekijän, Hesburger-työntekijän, kokin, tarjoilijan, aputyöntekijän, kerroshoitajan, siivoustyöntekijän, vastaanottovirkailijan, aamiaistarjoilijan, baristan ja kahvilatyöntekijän tehtävät.

Kesätyöpaikkaa voi hakea 17.3.2013 asti osoitteessa www.tok.fi.

- TOK:n menestys syntyy ihmisten avulla. Huolehdimme siitä, että kesätyöntekijät perehdytetään huolella yritykseen, työympäristöön sekä työtehtäviin ja he pääsevät nopeasti osaksi toimipaikan hyvää työporukkaa, jatkaa Marja Kyllönen.

Turun Osuuskaupassa työskentelee tällä hetkellä yli 2 500 palvelualan ammattilaista. TOK on savuton työpaikka.

Turun Osuuskauppa, henkilöstöjohtaja Marja Kyllönen, puh. 010 764 4004

TOK on yli 128 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.