Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kankaanpään posti 38700 muuttaa marraskuussa Salesta K-citymarkettiin

Posti Group

Kankaanpään posti 38700 muuttaa marraskuussa Salesta K-citymarkettiin

Julkaistu: 09.09.2016 klo 14:18
Julkaisija: Posti Group

Kankaanpään posti 38700 muuttaa Torikadun Salesta 1.11.2016 K-citymarkettiin (os. Keskuskatu 39, 38700 Kankaanpää), postipalveluja saa avauspäivänä K-citymarketissa klo 10 alkaen.

Posti palvelee K-citymarketissa laajoin aukioloajoin viikon jokaisena päivänä. Pakettien noutamisessa ja lähettämisessä palvelee myös Postin pakettiautomaatti.

Sale Kankaanpäästä postipalvelut saa 31.10. klo 17 asti.

Kankaanpäässä kirjelähetyksiä voi jättää postin lisäksi mm. keskustan lähellä oleviin kirjelaatikkoihin:

Keskuskatu 62, 38700 Kankaanpää

Myllärintie 24, 38700 Kankaanpää

Torikatu 15, 38700 Kankaanpää

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.