Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Kaj Kostiander valittiin Round Table Internationalin presidentiksi

Sangen Oy

Kaj Kostiander valittiin Round Table Internationalin presidentiksi

Julkaistu: 06.09.2016 klo 09:03
Julkaisija: Sangen Oy

Kaj Kostiander valittiin Round Table Internationalin presidentiksi

Torniolainen Kaj Kostiander valittiin Round Table Internationalin (RTI) presidentiksi toimikaudelle 2016–2017 järjestön vuosikokouksessa Nepalin Kathmandussa. Aiemmin RTI:n presidenttinä on toiminut vain yksi suomalainen, Kaj Sartorisio, kaudella 1996–1997.

"Maailmanlaajuisen järjestön johtaminen on vaativa kunniatehtävä. Presidentin posti on myös näköalapaikka, joka avaa laajat ammatilliset verkostot eri maihin", Kostiander kuvailee.

Kaj Kostiander toimii Tornion Panimo Oy:n johtajana. Hänellä on yli 10 vuoden kansainvälinen kokemus vaativista kehittämisprojekteista.

Kostiander toimi kauden 2015–2016 Round Table Suomen presidenttinä ja Round Table Internationalin varapresidenttinä.

Round Table on vuonna 1927 perustettu kansainvälinen, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton nuorten miesten palvelujärjestö, jonka ylimpänä toimielimenä on Round Table International. Round Table Suomella on noin 1 800 jäsentä, ja maailmanlaajuisesti järjestöön kuuluu noin 32 000 18–40-vuotiasta miestä.

Round Table toimii yli 50 maassa.

Round Table on maailmalla tunnettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka lahjoittaa keräämänsä varat lyhentämättömänä avustamilleen kohteille. Viime aikoina järjestö on auttanut muun muassa maanjäristyksistä kärsinyttä Nepalia rakentamalla uusia kouluja tuhoutuneiden tilalle.

Round Tablen tavoitteena on laajentaa jäsentensä näköpiiriä heidän oman alansa ja seurustelupiirinsä ulkopuolelle, pyrkiä kehittämään jäseniään aktiivisiksi ja vastuuntuntoisiksi kansalaisiksi sekä työskennellä kansainvälisen yhteisymmärryksen ja ystävyyden edistämiseksi.

Kaj Kostiander

Sangen Oy on v. 2015 perustettu alkoholijuomiin erikoistunut yritys sekä Tornion Panimon pääomistaja. Sangen Oy työskentelee tiiviisti Tornion Panimon yrityksen johdon kanssa, kehittääkseen yhtiötä sen nopean kasvun vaatimissa rahoitus-, myynti-, markkinointi- ja tuotekehitysstrategioissa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki