Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Jounin Kaupan kauppiaspariskunnan uusi aluevaltaus! -laulu-uralle, mukana Robinin tuottaja-

Jounin Kauppa

Julkaistu: 14.10.2015 klo 10:10
Julkaisija: Jounin Kauppa

Jounin Kauppa on viimeaikoina ollut esillä erikoisista sometempauksistaan. Viime viikolla saimme lukea heidän koko kansan kauppa-auto projektistaan! Parhaillaan kauppias metsästää bussia aihiota mistä kauppa-auto tuunataan kasaan. Kauppias kertoo, että hankkeeseen on lähtenyt lähes sata yritystä mukaan tukemaan hanketta!

Uusin käänne hankkeessa tapahtui kun Kehä bändin pojat ottivat yhteyttä kauppiaaseen. Yhteistyö poikii biisin kauppa-autoteeman ympärille ja kauppias vaimoineen pääsevät levyttämään Suomen kovimpien ammattilaisten kanssa.

Kehä bändi tituleeraa itseään varsinais-suomen Dingoksi ja pojat ovat tunnettuja myös Suomipopin listoilta. Hankkeen takana on myös tuottajat Jonas Olsson joka on tehtaillut Roope Salmiselle, Robinille ja Jannica B:lle biisejä Toinen tuottaja on Janne Rintala joka on värkännyt Arttu Wiskarille biisejä!

Kauppias kertoo uskovansa, että laulusta tulee ensikesän kovin kesäralli! Tekijöistä se ei ainakaan jää kiinni! Onhan se hiukan omituista, että pariskunta joka tekee nakkibisnestä eikä omaa lauluääntä päätyy levyille.Jäämme seuraamaan mielenkiinnolla biisin etenemistä!

Sampo Kaulanen

Kehäbändin yhteyshenkilö