Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Jämsänkosken S-marketin valikoimat kasvavat

Jämsänkosken S-marketin valikoimat kasvavat

Julkaistu: 04.03.2013 klo 10:30
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaa Osk:n Jämsänkosken S-marketissa on parhaillaan käynnissä valikoimauudistus.

– Olemme tekemässä asiakkaidemme päivittäisiin tarpeisiin paremmin vastaavia valikoimia, marketpäällikkö Minna Varjoranta kiteyttää.

S-marketin valikoimat monipuolistuvat tuoteryhmissä, jotka ovat kysytyimpiä, ja joihin kohdistuu eniten asiakastoiveita. Päivittäistavaravalikoimat kasvavat noin 11 600 tuotenimikkeeseen.

Tuotelisäyksiä tulee muun muassa mausteisiin, kastikkeisiin, juustoihin, välipalatuotteisiin, pastoihin, kuivahedelmiin, tex mex –tuotteisiin, kissan ja koiran ruokiin sekä wc- ja talouspapereihin.

Lisää tilaa tuotteille saadaan kaventamalla hyllyjen väliset käytävät samanlevyisiksi kuin S-marketeissa tavallisesti. Myymälään tulee 36 metriä lisää hyllytilaa. Uudet kalusteet kierrätetään Korpilahden ja Muuramen S-marketeista.

Lisää tilaa päivittäistavaroille saadaan myös supistamalla hieman käyttötavaravalikoimia joissakin  tuoteryhmissä.

– Painotamme entistä enemmän elintarvikkeita, joita asiakkaamme haluavat meiltä ensisijaisesti ostaa. Asiointia helpottavat laajempien valikoimien ohella tuotteiden parempi saatavuus sekä selkeämmät esillepanot.

Esimerkiksi vuotta rytmittävät juhlapyhät ja kaudet, kuten pääsiäinen ja kesän grillauskausi, saadaan aiempaa paremmin esille. Myymälään tulee myös uusi herkkukäytävä, jonka varrelle keskitetään kaikki makeiset, sipsit, snacksit ja muut naposteltavat.

S-marketin uudistus valmistuu pääsiäiseen mennessä. Kokonaisvaltainen valikoimaremontti hankaloittaa väistämättä muutaman viikon ajan asiointia ja edellyttää pitkämielisyyttä S-marketin asiakkailta.

– Joudumme siirtämään likimain jokaista tuotetta johonkin suuntaan. Yritämme toki parhaamme mukaan neuvoa ja opastaa asiakkaitamme. Aina saa ja pitääkin pyytää apua, jos tuotteet ovat hukassa.

Minna Varjoranta pahoittelee marketin myllerryksestä aiheutuvaa harmia ja vaivaa.

– Monet asiakkaamme ovatkin ilahduttaneet meitä kiittelemällä muutoksen aloittamisesta ja kannustaneet meitä alkumetreiltä lähtien. Olemme tekemässä Jämsänkoskelle entistä parempaa ja toimivampaa ruokakauppaa, hän korostaa.

marketpäällikkö Minna Varjoranta, 050 313 3833

Keskimaa Osk on vähittäiskauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 112 000. Keskimaa työllistää noin 2000 keskisuomalaista.