Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » J. Kärkkäinen Oy -konserni Pääkaupunkiseudun valloitukseen

J.Kärkkäinen Oy

J. Kärkkäinen Oy -konserni Pääkaupunkiseudun valloitukseen

Julkaistu: 15.10.2015 klo 16:38
Julkaisija: J.Kärkkäinen Oy

Tavaratalo- ja verkkokauppakonserni J. Kärkkäinen Oy rynnistää kovaa vauhtia myös pääkaupunkiseudulle. Kärkkäinen osallistuu laajavalikoimaisilla terveys- ja hyvinvointituoteosastoillaan Helsingin Messukeskuksessa pe 16.10. – su 18.10.2015 järjestettävään I Love Me -hyvän olon, itsestä huolehtimisen ja tyylin messutapahtumaan.

I Love Me -on meille erinomainen mahdollisuus tehdä nimeämme tunnetuksi Pääkaupunkiseudulla. Tulemme luonnollisesti esille laajalla valikoimalla huippubrändejä, sekä edullisilla hinnoilla aivan kuten teemme tavarataloissamme ja verkkokaupassakin, Erkki Palviainen, Kärkkäisen luontaistuotteiden ostaja ja ravintofilosofi kertoo.

Kärkkäisen osasto löytyy Messukeskuksesta tulevan viikonvaihteen aikana paikalta 6G79. Huippubrändien ja tuotteiden lisäksi Kärkkäisen osastolla on paikalla vahva asiantuntijajoukko, kuten kiekonheittäjä Sanna Kämäräinen, hyvinvointiasiantuntija, personal trainer Aino Mäkelä, bikini fitness-kilpailija Mari Valosaari, kiinteistökuningatar Kaisa Liski, beatboxaaja Felix Zenger, Kirsi Salo, kansainvälisenä huippuvieraana hyvinvointiasiantuntija Ella Woodward, sekä ravintofilosofi Erkki Palviainen.

Erkki Palviainen

ostaja, ravintofilosofi

P. 050 420 1991

erkki.palviainen@karkkainen.com

Samuli Romppainen

markkinointijohtaja

P. 0400 857 550

samuli@karkkainen.com

J.Kärkkäinen Oy on kasvava kotimainen tavarataloketju. 31.1.2015 päättyneen tilikauden liikevaihto koko konsernin osalta oli n.155 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on kaksi tavaratalokonseptia: isot tavaratalot Lahdessa ja Ylivieskassa sekä pienemmät Oulussa ja Iissä, sekä koko ajan kasvava verkkokauppa www.karkkainen.com. Yhtiö työllistää yli 450 henkilöä. Yhtiö julkaisee KauppaSuomi -nimistä Suomen suurinta ilmaisjakelulehteä sekä harjoittaa Suomi Trading -nimellä tukkukauppaa ja yritysasiakasmyyntiä. Yhtiöllä on omia polttoaineenjakeluasemia, kolme omaa henkilöautojen Varikko-monimerkkihuoltokorjaamoa sekä omia Scanburger -hampurilaisravintoloita ja lounasravintola Majakka Lahden tavaratalossa. Tavaratalojen etumyymälöissä toimii myös muiden kaupan ketjujen myymälöitä. J.Kärkkäinen Oy -konserni pyrkii aktiiviseen kasvuun verkkokaupan ohessa avaamalla lähitulevaisuudessa uusia tavarataloyksiköitä.