Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Improlity Oy muuttaa nimensä Keto Software Oy:ksi.

Ketosoftware

Improlity Oy muuttaa nimensä Keto Software Oy:ksi.

Julkaistu: 20.11.2015 klo 11:15
Julkaisija: Ketosoftware

Haemme innovaatiotoiminnan ohjelmistollamme nopeaa kansainvälistä kasvua.

Olemme voimakkaassa kasvuvaiheessa ja päätimme muuttaa nimeämme paremmin kansainvälisillä markkinoilla toimivaksi. ”Pitkäjänteinen työ innovatiivisten suomalaisten organisaatioiden kanssa luo vankan perustan kehittää jatkossa liiketoimintaamme skaalautumalla maailmalle”, tiivistää Kari Teräsniska. Uusi brändimme on Keto Software ja olemme yhdenmukaistaneet ohjelmistomme ja asiakasrajapinnat yhden brändin alle.

Avaamme 1.12.2015 uuden toimipisteen Zurichiin palvelemaan DACH (Saksa, Itävalta, Sveitsi) -alueen asiakkaitamme. Samalla Veijo Hytti, KTM, 46, (aiemmin Fazer, Taivas, GroupM ja Vilja) tulee mukaan yrityksen osakkaaksi ja COO:ksi käynnistämään uusia markkinoita ja tukemaan yrityksen kasvua.

Lisäksi olemme palkanneet vuoden 2015 aikana useita henkilöitä myynti- ja tuotetehtäviin nykyisiin toimipisteisiimme Hyvinkäälle, Bristoliin ja Ouluun.

Tavoitteemme on kasvaa merkittäväksi kehitystoiminnan ERP ohjelmistoyritykseksi ja mahdollistaa asiakasyritystemme innovaatiotoiminnan tuottavuuden nousu.

Toimitusjohtaja ja perustaja Kari Teräsniska, puhelin +358 400 730 630

COO Veijo Hytti, puhelin +358 50 587 1666

www.ketosoftware.com

Keto Software / Improlity Oy yrityksenä

Me olemme Keto Software - käyttäjäystävällinen innovaatiotoiminnan ohjelmistoyritys. Tiimimme koostuu 20 ohjelmistosuunnittelun, käyttäjäkokemuksen, kehitystoiminnan konsultoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisesta. Asiakkainamme on toimialojensa johtavia organisaatioita, joille innovaatiot ovat menestyksen kulmakivi. Tuotteemme kattaa organisaation kehitystoiminnan johtamisen kaikki vaiheet ideoiden keruusta projektiportfolion johtamiseen. Tarjoamme asiakkaillemme kustannustehokkuutta, nopeampia tuotekehityssyklejä, yhtenäistettyjä toimintamalleja, jatkuvaa oppimista ja etenkin innovaatiotoiminnan tuottavuuden nostamista. Käännämme kehitystoiminnan kustannukset mitattaviksi tuotoiksi.

Asiakkaitamme ovat mm. Kone, Valmet, Boots, Senaatti-kiinteistöt, Tikkurila, Vacon, Konecranes, HM Revenue&Customs, Saarioinen, Atria, Porvoon kaupunki, Andritz, Aalto Yliopisto, Nextrom Rosendahl, Rejlers, Sellafield, Tata, Agco, Helsingin kaupunki, Vantaan kaupunki, Valtiovarainministeriö, Serres, Elisa ja Nokian Renkaat.