Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Huhtikuun IKEA-uutuudet tuovat mukanaan lempeämpää elämää sekä itse kasvatettuja yrttejä

IKEA Oy

Julkaistu: 03.03.2016 klo 15:08
Julkaisija: IKEA Oy

Huhtikuu tuo mukanaan paljon uutuuksia, joista haluamme esitellä ensimmäisenä ANVÄNDBAR-malliston sekä uudet  kotipuutarhatuotteet.

Uusi ANVÄNDBAR-erikoismallisto auttaa elämään lempeämmin. Lempeämpi elämäntyyli tarkoittaa vihreämpää elämää, jossa koti on luonnollisesti pääosassa. Esimerkiksi veden ja energian säästäminen sekä roskien lajittelu tuovat iloa ja tunteen siitä, että on osana jotain itseään suurempaa. Malliston tuotteet on tehty luonnonmateriaaleista, kuten posliinista, savesta sekä puuvillasta ja niiden skandinaavinen muotokieli imartelee suomalaista kotia.

Innokkaille kotipuutarhureille vesiviljelyyn tarkoitetut KRYDDA- ja VÄXER-tuotteet antavat mahdollisuuden kasvattaa omat yrtit ja salaatit sisätiloissa ilman multaa tai auringonvaloa – mihin vuodenaikaan tahansa.  Löydä suosikkisi 18 eri kasvin siemenistä, valitse sopivin viljelykeskus ja anna kasvaa!

Lehdistöpaketit uutuusmallistoista ovat liitteenä. Toimitamme miellämme painokelpoisia miljöö- ja tuotekuvia tuotteista. Lähetämme pian lisätietoa myös muista uutuusmallistoista.

Aurinkoisia kevätpäiviä toivotellen,

Heidi

Heidi Azinur

Commercial PR Manager