Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Huhtikuun IKEA-uutuudet sisältävät raikkaita tekstiilejä ja luonnonmateriaaleja

IKEA Oy

Huhtikuun IKEA-uutuudet sisältävät raikkaita tekstiilejä ja luonnonmateriaaleja

Julkaistu: 23.03.2016 klo 12:30
Julkaisija: IKEA Oy

Yksi huhtikuun isoista teemoista on skandinaavinen tyyli, joka näkyy erityisesti matoissa ja muissa tekstiileissä. Lapsia ilahduttaa uusi huonekalu- ja säilytyssarja ja vauvoja lämmittää suuri valikoima uusia tekstiilejä. Muita kohokohtia ovat kolme uutta sänkymallia, paperikaupan juhlatarvikkeet, taulut sekä innovatiiviset laturit ja ladattavat akut.

Inspiroivaa kevättä!
IKEA Viestintä

Tutustu huhtikuun uutuuksiin liitteenä olevan uutiskirjeen avulla. Tietoja uutuustuotteista ja uutiskirjeistä saat myös osoitteesta www.IKEA.fi/pressroom

Kuvapyynnöt voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen pr.finland@ikea.com.

Lisätietoja: Heidi Azinur, Commercial PR Manager, p. +358 50 3033 888, heidi.azinur@ikea.com

Twitter ja Instagram: @IKEASuomi

IKEA-visio on luoda parempi arki monille ihmisille. Visionsa ja liikeideansa mukaisesti IKEA tarjoaa laajan valikoiman hyvin suunniteltuja, nerokkaita kodinsisustustuotteita niin edulliseen hintaan, että mahdollisimman monella on varaa niihin. IKEA-konsernilla on tällä hetkellä 328 tavarataloa 28 maassa. IKEA perustettiin Ruotsissa vuonna 1943. Suomessa on viisi IKEA-tavarataloa: Espoossa, Vantaalla, Raisiossa, Tampereella ja Kuopiossa, sekä IKEA-lähipiste Jyväskylässä. www.IKEA.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon