Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Huhtikuun IKEA-uutuudet ja mallistot

Huhtikuun IKEA-uutuudet ja mallistot

Julkaistu: 17.03.2015 klo 10:38
Julkaisija: IKEA Oy

Katutaidetta, langatonta latausta sekä tyylikästä rottinkia

Huhtikuu tuo mukanaan joukon uusia aluevaltauksia ja upeita IKEA-uutuuksia. Olemme erityisen ylpeitä Limited Collection -mallistoistamme: 1.4. myyntiin tulevat ART EVENT -mallisto tuo katutaiteen nimekkäiden taiteilijoiden työt kotien seinille. Puhutteleva mallisto on myynnissä vain seitsemän viikkoa. Wireless Charging puolestaan mullistaa älypuhelinten ja tablettien lataamisen kotona. Jatkossa laitteet voi ladata langattomasti – ja tyylikkäästi. Toukokuussa IKEA-tavarataloihin myyntiin tuleva, vain rajoitetun ajan myynnissä oleva herkän kaunis NIPPRIG-mallisto on valmistettu kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Indonesiassa ja Vietnamissa paikallisten käsityöläisten kanssa yhteistyössä toteutetun malliston tuotteet on valmistettu mm. bambusta, rottingista ja banaaninlehdistä. Ja kuten aina, tuotteet ovat edullisia, jotta sisustamisen rajana voi olla mielikuvitus, ei lompakko.

Tarkemmat tiedot uutuustuotteista ja -mallistoista, PDF-muotoiset lehdistöpaketit sekä zip-kuvatiedostot: www.IKEA.fi/pressroom

Inspiroivia hetkiä uutuuksien parissa!

IKEA Viestintä

Twitter ja Instagram: @IKEASUOMI

Kuvapyynnöt voi lähettää myös sähköpostiosoitteeseen: pr.finland@ikea.com

Lisätietoja: Heidi Azinur, Commercial PR Manager, Tel. +358 50 3033 888, heidi.azinur@ikea.com