Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Haminan posti 49400 muuttaa elokuussa R-kioskin yhteyteen

Posti Group

Haminan posti 49400 muuttaa elokuussa R-kioskin yhteyteen

Julkaistu: 18.04.2016 klo 12:00
Julkaisija: Posti Group

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

R-kioski on kokenut postipalvelujen tarjoaja. Haminan posti 49400 muuttaa 8.8.2016 Pikkuympyräkadun R-kioskiin (os. Pikkuympyräkatu 14, 49400 Hamina). R-kioskissa posti palvelee erittäin laajoin aukioloajoin viikon jokaisena päivänä: ma-pe 7–21, la 7.30–21.30 ja su 9–21.

Postin oma myymälä Isoympyräkadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti arkipäivisin klo 9-18. Alueen asiakkaita tiedotetaan lähempänä muutoksia kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Haminan alueella postipalveluja tarjoaa lisäksi kolme muuta yritystä. Haminassa on myös kaksi Postin pakettiautomaattia, joista pakettien noutaminen ja lähettäminen on helppoa ja nopeaa.

Postit:

posti, Siwa Uusi-Summa

Siitosentie 42

49420 Hamina

posti, Haminan Sähköpaja

Helsingintie 1

49410 Poitsila

posti, Huvikumpu

Metsäkyläntie 393

49540 Metsäkylä

Postin pakettiautomaatit:

pakettiautomaatti, S-ostoskeskus Hamina

Isoympyräkatu 15

49400 Hamina

pakettiautomaatti, K-supermarket Kanuuna

Sibeliuskatu 27

49400 Hamina

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu kaiken kaikkiaan yli 1 400 palvelupistettä. Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi: posti.fi/lahettaminen.

Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.