Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilästä Vuoden johtaja

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilästä Vuoden johtaja

Julkaistu: 14.12.2011 klo 14:49
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilä on palkittu tänään Fakta-lehden Vuoden johtajana Työhyvinvointi ja -terveys - tapahtumassa Helsingissä. Viiden finalistin joukossa olivat hänen lisäkseen muun muassa Koneen toimitusjohtaja Matti Alahuhta ja Asmo Kalpala Tapiola-ryhmästä.

Palkintokriteerinä oli raadin mukaan kyky yhdistää tuottavuus ja työhyvinvointi. Yksimielisen raadin vakuutti se, että Heikkilä on seitsemän vuoden toimitusjohtajakaudellaan tuplannut Osuuskauppa Hämeenmaan liikevaihdon ja henkilöstön määrän samalla määrätietoisesti organisaation johtamista kehittäen. Lisäksi Hämeenmaan viime vuonna alkanut työhyvinvointiprojekti on onnistunut tavoitteissaan erinomaisesti.

- Hyvinvoiva henkilöstö on edellytys yrityksen menestymiselle. Työhyvinvointi on laaja käsite, joka liittyy myös hyvään esimiestyöhön ja johtamiseen. Pelkät liikuntasetelit eivät temppua tee, vaan henkilöstöstä pitää huolehtia kokonaisvaltaisesti, Taavi Heikkilä kertoo.

Vuoden johtajaksi nimeäminen tuli Heikkilälle omien sanojensa mukaan melkoisena yllätyksenä. Hän toteaa raadin osoittavan palkitsemisella arvostusta kaupan alaa ja koko S-ryhmää kohtaan. - Hämeenmaa on Kanta- ja Päijät-Hämeen suurin työllistäjä 3000:lla työntekijällään. Tämä palkinto on kunnianosoitus koko henkilöstöllemme, jota ilman nykyisenkaltaista liiketoiminnallista menestystä ei olisi saavutettu.

Hämeenmaa – yli 134 000 asiakkaansa omistama yritys Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 22 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.