Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaan osuusmaksulle 10 % korko

Hämeenmaan osuusmaksulle 10 % korko

Julkaistu: 20.06.2012 klo 15:18
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa maksaa myös tänä vuonna 10 % koron osuuspääomalle. Koron saavat kaikki ne asiakasomistajat, joilla osuusmaksu on ollut täyteen 100 euroon maksettuna 31.12.2011. Korko maksetaan asiakasomistajien S-Tilille 25. kesäkuuta. Osuuskauppa ilmoittaa osuusmaksun koron veroviranomaisille. Veroehdotuksen piiriin kuuluvia asiakasomistajia pyydetään tarkastamaan, että osuusmaksun korko on siihen merkitty.

Toukokuussa asiakasomistajat saivat ennätysmäärän Bonusta

Toukokuussa Hämeenmaa jakoi Bonusta yli 5 miljoonaa euroa. Bonuksen ja osuusmaksun koron lisäksi asiakasomistajat saavat muun muassa maksutapaetua S-Pankin korteilla maksaessaan sekä ilmaiset päivittäiset pankkipalvelut S-Pankista. Asiakasomistajat voivat myös äänestää edustajiston vaaleissa. Seuraavat vaalit pidetään keväällä 2013.

Hämeenmaa – yli 136 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.