Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaalle ABC Pesukatu Hämeenlinnan Tiiriöön

Hämeenmaalle ABC Pesukatu Hämeenlinnan Tiiriöön

Julkaistu: 30.03.2011 klo 12:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa on ostanut 28.3.2011 Metsko Oy:ltä Hämeenlinnan Tiiriössä sijaitsevan Nontstop Pesukadun, osoitteessa Pitkätanhuankatu 2.

Nonstop Pesukatu on toiminut Tiiriössä 10 vuoden ajan ja Hämeenmaa tulee jatkamaan toimintaa nykyisessä muodossaan 18.4.2011 alkaen. Samalla Nonstop Pesukadun nimi muuttuu ABC Pesukaduksi.

ABC Pesukadulta Hämeenmaan asiakasomistajat saavat 18.4.2011 alkaen Bonusta jopa 5 %. Hämeenmaan toinen ABC Pesukatu sijaitsee Lahdessa Launeen Prisman yhteydessä. Metsko Oy jatkaa edelleen liiketoimintaa Pitkätanhuankadun First Corner Viihdekulmalla.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ketjun toimialajohtaja Jouni Viljanen, 0500 84 5930

Metsko Oy, toimitusjohtaja Kari Tolppa, 0400 48 3934

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys. Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.