Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaalla monipuolinen kokonaisuus Kauppakeskus Goodmanissa: Marks & Spencer, Emotion, Coffee House, Hesburger ja S-market

Osuuskauppa Hämeenmaa

Julkaistu: 29.10.2014 klo 08:49
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa avaa huomenna 30.10.2014 Hämeenlinnaan Kauppakeskus Goodmaniin odotetun Marks & Spencer –muotimyymälän, kauneuden erikoisliike Emotionin, viihtyisän Coffee House -kahvilan ja Hesburger-ravintolan sekä palvelevan S-marketin. Kokonaisuus on monipuolinen ja sille uskotaan olevan kysyntää Hämeenlinnan alueen asiakkaiden keskuudessa.

Hämeenmaa on investoinut palveluverkostoonsa kuluvana vuonna Hämeenlinnassa useilla toimialoilla. Merkittävimmät satsaukset on tehty 30.10. avattavassa Kauppakeskus Goodmanissa.

─ Kokonaisuutemme kauppakeskuksessa on tavaratalomainen. Siihen kuuluu muotia, kauneutta, päivittäistavaroita ja kahvila-ravintola. Uskomme Goodmanin vetovoimaan, ja olemme olleet vahvasti hankkeessa mukana, toimitusjohtaja Olli Vormisto Hämeenmaalta kertoo.

Marks & Spencer tuo uutta muotia Hämeenlinnaan

Marks & Spencerin ja S-ryhmän franchising-kumppanuus tuo maailmankuulun brittiläisen vähittäiskauppiaan muotia Hämeenlinnaan.

─ Marks & Spencerin vaatemallistojen tunnuspiirteitä ovat erittäin hyvä laatu ja tyylikkyys. Uuden myymälän monipuolisissa valikoimissa on sekä ajattomia perusvaatteita että trendikästä käyttömuotia, joiden hinta-laatusuhde on erinomainen. Naisten ja miesten muodin lisäksi myymälästä löytyy herkkutori, joka tarjoaa kattauksen M&S:n elintarviketuotteita, kuten perinteisiä brittiläisiä teehetken herkkuja pikkuleipiä ja marmeladeja, Olli Vormisto kuvailee.

Emotion, ravintolat ja S-market täydentävät palvelevan kokonaisuuden

Goodmanissa avattavasta Suomen suurimmasta Emotion-myymälästä löytyy laaja valikoima kosmetiikkaa, tuoksuja sekä parturi-kampaamo. S-marketissa on panostettu herkullisuuteen.

─ Kokonaisuutemme avainsana on palvelu. Tätä viihtyisät Coffee House ja Hesburger -ravintolat täydentävät erinomaisesti. Kauppakeskuksessa vietetään myös aikaa, ja tavoitteemme on tarjota ihmisille elämyksellisiä ostosreissuja, Olli Vormisto lisää.

Osuuskauppa Hämeenmaa, toimitusjohtaja Olli Vormisto, 050 358 8336

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.