Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa vahvasti mukana Hämeenlinnan Kauppakeskus Goodmanissa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa vahvasti mukana Hämeenlinnan Kauppakeskus Goodmanissa

Julkaistu: 04.03.2014 klo 09:30
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Kauppakeskus Goodman Hämeenlinnassa avataan lokakuussa 2014. Hämeenmaa on vahvasti mukana kauppakeskuksen toiminnassa. Hämeenmaalle tulee Goodmaniin moderni kauppakeskusmainen kokonaisuus.

Kauppakeskukseen tulee täyden palvelun S-market. Ravintoloita Goodmaniin avataan kaksi, Coffee House ja Hesburger. Pukeutumisen tarjonnasta vastaa uutena Suomeen rantautuva Marks & Spencer-myymälä. Lisäksi kauppakeskukseen avataan kosmetiikkaan, naisten alusvaatteisiin, koruihin ja kampaamotuotteisiin painottuva kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion.

-          Haluamme kehittää asiakasomistajien palvelutarjontaa Kanta-Hämeessä.  Goodmaniin tulee Hämeenmaalta erittäin vahva kauppakeskusmainen kokonaisuus, jolle uskomme olevan kysyntää Hämeenlinnan alueen asiakkaiden keskuudessa, kertoo Hämeenmaan vt. toimitusjohtaja Risto Korkka.

Yhteensä Hämeenmaalle tulee myyntineliöitä kauppakeskukseen 6 000 m2. Hämeenmaan henkilökuntaa tulee työskentelemän Goodmanissa noin 70 henkilöä.

Vt. toimitusjohtaja Risto Korkka, puhelin 0500 301 794

Käyttötavarakaupan toimialajohtaja Jouni Viljanen, puhelin 0500 845 930

Market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen, puhelin 050 558 1215

Majoitus- ja ravitsemistoimialajohtaja Timo Mäkelä, puhelin 050 354 2200

Sokos ja Emotion ketjunjohtaja Mika Laakso, puhelin 050 463 3990

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.