Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa uudisti Sale-myymälöitään Hämeenlinnassa ja Nastolassa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa uudisti Sale-myymälöitään Hämeenlinnassa ja Nastolassa

Julkaistu: 25.04.2013 klo 10:46
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa on kevään aikana uudistanut kaksi Sale-myymäläänsä. Sale Nastola uudistettiin maaliskuussa, ja laajennetun Sale Rengon avajaisia vietetään Hämeenlinnassa tänään 25.4.2013. Uuden myymälän pinta-ala kasvoi, ja samalla valikoimat laajentuivat merkittävästi.

- Uudistusten tavoitteena oli parantaa Hämeenlinnan ja Nastolan lähipalveluita. Nastolassa myymälän ilme sekä valikoima päivitettiin ja kalusteita uusittiin. Nyt avattava Sale Renko on puolestaan saanut isomman myymälätilan, ja sen ansiosta valikoimat ovat laajentuneet merkittävästi, kertoo Sale-ketjupäällikkö Taina Penttinen Hämeenmaalta.

Paitsi että myymälät vastaavat nyt entistä paremmin asiakkaiden tarpeisiin, uudistuksissa kiinnitettiin huomiota myös energiatehokkuuden kasvattamiseen. Esimerkiksi kaikki kylmäkalusteet ovat nyt ovellisia.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Sale-ketjupäällikkö Taina Penttinen, puh. 050 420 3087

Hämeenmaa – yli 141 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.