Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa jatkaa palveluiden kehittämistä Lahden Sokoksessa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa jatkaa palveluiden kehittämistä Lahden Sokoksessa

Julkaistu: 04.03.2014 klo 09:30
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa haluaa olla mukana Lahden keskustan kehittämisessä. Keväällä 2015 toriparkki valmistuu ja myös Lahden Sokoksessa toteutetaan useita uudistuksia, jotka parantavat entisestään asiakasomistajien palvelutarjontaa.

Keväällä 2015 Sokos-tavaratalon kosmetiikkaosasto uudistetaan täysin sekä muiden käyttötavaraosastojen palveluja kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Ravintolatarjontaa täydentämään avataan Coffee House, ja myös S-market uudistetaan. Lisäksi Sokoksen yhteyteen avataan uutena Suomeen rantautuva Marks & Spencer-myymälä, joka kuuluu Hämeenmaan liiketoimintoihin ja se täydentää tavaratalon pukeutumisen tarjontaa. Investoinnit Sokos-tavarataloon kevään 2015 aikana ovat kaikkiaan noin 5 M€.

-          Lahden Sokos on palvellut päijäthämäläisiä asiakkaita jo vuodesta 1956 alkaen. Hämeenmaa haluaa olla vahvasti mukana palveluiden kehittämisessä asiakasomistajille myös kaupunkien keskustoissa. Tulevilla uudistuksilla uskomme olevan kysyntää Lahden alueen asiakkaiden keskuudessa, kertoo Hämeenmaan vt. toimitusjohtaja Risto Korkka.

Vt. toimitusjohtaja Risto Korkka, puhelin 0500 301 794

Käyttötavarakaupan toimialajohtaja Jouni Viljanen, puhelin 0500 845 930

Market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen, puhelin 050 558 1215

Majoitus- ja ravitsemistoimialajohtaja Timo Mäkelä, puhelin 050 354 2200

Sokos ja Emotion ketjunjohtaja Mika Laakso, puhelin 050 463 3990

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.