Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa avaa uuden S-marketin Hollolassa

Hämeenmaa avaa uuden S-marketin Hollolassa

Julkaistu: 30.05.2013 klo 08:22
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa jatkaa toimipaikkaverkostonsa kehittämistä. Täysin uudet tilat kuntakeskuksesta saaneen S-market Hollolan avajaisia vietetään tänään torstaina 30.5.13 klo 9. Myyntipinta-alansa tuplanneen myymälän avainsanoja ovat herkullisuus, palvelu ja asioinnin helppous. Myös energiatehokkuus on otettu keskeiseksi lähtökohdaksi.

Osuuskauppa Hämeenmaa jatkaa toimipaikkaverkostonsa kehittämistä ja investoi kattavasti Kanta- ja Päijät-Hämeeseen myös vuonna 2013. Nyt asiakasomistajien palveluita parannettiin Hollolassa, jossa vanha myymälä ja erityisesti parkkitilat olivat käyneet asiakaspalautteidenkin mukaan ahtaiksi.

S-market Hollolalle avaus täysin uusissa tiloissa merkitsee isoa muutosta. – Myyntipinta-ala tuplaantui, ja valikoima kasvoi yli 5000:lla tuotteella hulppeaksi. Herkullisessa myymälässä on pitkä palvelutiski, palveleva juustotiski ja leipomotuotteiden paistopiste. Luomu-, lähiruoka- sekä erikoistuotteiden valikoimiin on satsattu erityisesti, markettoimialajohtaja Timo Kyllönen Hämeenmaalta kertoo.

Hanke Prisma-kauppakeskuksen rakentamiseksi Hollolaan etenee edelleen. Lähitulevaisuuden suunnitelmiin kuuluukin S-marketin laajentaminen myös käyttötavaroita kattavasti tarjoavaksi hypermarketiksi. Lähtökohtana on asioimisen helppous ja sujuvuus. – Parkkihalliin saatiin leveät ruudut, valo-opastejärjestelmä vapaille paikoille ja liukutasot, jotka vievät myymälään. Myös ulkoparkkipaikat ovat sijainniltaan erinomaisia, Timo Kyllönen kertoo.

Hämeenmaa on kiinnittänyt myymäläuudistusten yhteydessä paljon huomiota energiatehokkuuden kasvattamiseen. Valaistuksessa on käytetty LED-tekniikkaa, ja kylmälaitteet ovat energiatehokkaita sekä kylmäaineeltaan ympäristöystävällisempiä. – Lisäksi kylmäkalusteista vapautuva lauhdelämpö otetaan talteen ja ohjataan myymälän lämmitykseen, Timo Kyllönen kertoo.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, toimialajohtaja Timo Kyllönen, puhelin 050 558 1215

Hämeenmaa – yli 142 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.