Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa avaa uuden S-marketin Harvialantielle Hämeenlinnaan

Osuuskauppa Hämeenmaa

Hämeenmaa avaa uuden S-marketin Harvialantielle Hämeenlinnaan

Julkaistu: 27.08.2014 klo 13:07
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaa kehittää palveluverkostoaan Hämeenlinnassa kuluvana vuonna avaamalla kaupunkiin muun muassa kaksi uutta S-markettia ja Sale-lähikaupan. Ensimmäisenä avataan uusi S-market Harvialantielle. Avajaisia vietetään huomenna torstaina 28.8 klo 10. Uudessa myymälässä on laaja tuotevalikoima, ja sen yhteydessä palvelee ABC-automaattiasema. Kiinteistön energiatehokkuus otettiin rakentamisessa keskeiseksi lähtökohdaksi.

Hämeenmaa investoi palveluverkostoonsa Hämeenlinnassa merkittävästi kuluvana vuonna. Marketkaupan yksi kehittämistoimenpiteistä on uuden S-marketin avaus Harvialantielle.
─ Uusi market on nykyaikainen ja tuotevalikoimaltaan laaja. Valikoimiin kuuluvat muun muassa myymälässä paistetut leipomotuotteet. Lounasasiakkaiden palvelemiseen olemme panostaneet erityisesti, samoin paikallisten ja luomutuotteiden valikoimiin, marketpäällikkö Päivi Laiho kertoo.

Uusi S-market täydentää palveluverkostoa yhdessä lokakuussa avattavan S-market Goodmanin ja marraskuussa avattavan Sale Hätilän kanssa. S-market Harvialantie parantaa osuuskaupan palveluita erityisesti kaupungin itäpuolella asuville.
─ Myymälä sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella, ja siellä on helppo asioida. Jalankulkijoiden asiointia helpottaa uusi suojatie. Autoilijoita marketin yhteydessä palveleva ABC-automaattisema on erityisen odotettu lisä palvelutarjontaamme kaupungin itäpuolella, marketkaupan toimialajohtaja Timo Kyllönen Hämeenmaalta kertoo.

Kiinteistön energiatehokkuus otettiin rakentamisessa keskeiseksi lähtökohdaksi.
─ Myymälä on valaistu Led-valoin, ja kylmäkalusteet ovat energiatehokkaita ja turvallisia.  Kylmäaineena käytetään hiilidioksidia. Energiatalouden kannalta merkittävää on, että kylmäkalusteista vapautuva lauhdelämpö otetaan talteen ja ohjataan myymälän lämmitykseen, Timo Kyllönen kuvailee.

S-market Harvialantie palvelee osoitteessa Harvialantie 4, Hämeenlinna

Osuuskauppa Hämeenmaa, market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen, 050 558 1215
Osuuskauppa Hämeenmaa, S-market-ketjujohtaja Ari Järvinen, 050 588 6318

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.