Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Hämeenmaa avaa ruoan verkkokaupan Lahteen

Hämeenmaa avaa ruoan verkkokaupan Lahteen

Julkaistu: 27.11.2014 klo 11:19
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

110-vuotista historiaansa juhliva hämäläinen osuuskauppa kehittää palvelujaan. Maanantaina 1.12.2014 Hämeenmaa avaa Lahteen ruoan verkkokaupan. ’S-market Kauppakassi Lahti’ yhdistää kotiinkuljetuksen ja ruokaostosten tekemisen verkossa. Palvelulla odotetaan olevan kysyntää lahtelaisasiakkaiden keskuudessa.

Ruoan verkkokaupan markkinaosuus on Suomessa vielä maltillinen. S-ryhmä on toiminut edelläkävijänä, ja ruoan verkkokauppa toimii tällä hetkellä pääkaupunkiseudun lisäksi muutamissa isoissa kaupungeissa. Hämeenmaa tuo 1.12.2014 ruoan verkkokaupan myös lahtelaisten ulottuville.
─ Täysin uusi aluevaltaus, ja ensiaskeleet jännittävät sopivasti, S-market-ketjujohtaja Ari Järvinen Hämeenmaalta luonnehtii.

Palvelu, S-market Kauppakassi Lahti, toimii kotiinkuljetusperiaatteella. Ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne toimitetaan kotiovelle asiakkaan valitsemana ajankohtana. S-market Kauppakassi Lahti toimii Foodie-verkkopalvelussa, joka on suunniteltu helpottamaan asiakkaiden arkea. Foodiessa voi tutustua S-ryhmän päivittäistavaratuotteiden valikoimiin ja resepteihin, tehdä ostoslistoja – ja tilata ostokset suoraan kotiovelle.
─ Vaivatonta ja kätevää, ja auttaa tuntuvasti arjen kiireissä. Ilmainen mobiilisovellus on erityisen helppokäyttöinen, Ari Järvinen kuvailee.

S-market Kauppakassi Lahti toimii Lahden kaupungin alueella. Palvelun hinta on 10,90 euroa.
─ Se koostuu tuotteiden keräily- ja kuljetusmaksusta. Palvelun kysynnän suhteen odotukseni ovat varovaisen optimistiset. Uskomme, että kiinnostuneita riittää. Olemme myös aidosti kehitysmielessä liikenteessä. Kokemusten perusteella arvioimme, millaisia kehitysmahdollisuuksia ruoan verkkokaupalla toimialueellamme Kanta- ja Päijät-Hämeessä on, Ari Järvinen sanoo.

Median edustajat ovat tervetulleita Lahden Sokoksen S-markettiin 1.12.2014 klo 9.00 tutustumaan S-market Kauppakassi Lahti –palveluun ja tilausten käsittelyyn myymälässä.

Lisätiedot:
Osuuskauppa Hämeenmaa, S-market-ketjujohtaja Ari Järvinen, puh. 050 588 6318

Tilaukset 1.12. alkaen:
foodie.fi/lahti

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.