Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Halpa-Hallin asemyynti keskittyy HHSport-ketjuun

Kokkolan Halpa-Halli Oy

Halpa-Hallin asemyynti keskittyy HHSport-ketjuun

Julkaistu: 18.03.2013 klo 14:55
Julkaisija: Kokkolan Halpa-Halli Oy

Ketju palvelee laajasti metsästyksen ja kilpa-ammunnan harrastajia

Viitaten viikonloppuna tapahtuneeseen HHSportin Kauhavan Alahärmän-myymälän murtoon ja asevarkauteen, Kokkolan Halpa-Halli Oy tarkentaa, että yhtiö myy aseita, patruunoita ja optiikkaa ainoastaan HHSport-erikoismyymäläketjussaan, jonka toimipisteet sijaitsevat Halpa-Hallin myymälöiden yhteydessä viidellä paikkakunnalla Alahärmässä, Iisalmessa, Kiimingissä, Nivalassa ja Raahessa.

Yhtiön toimitusjohtaja Janne Ylinen kertoo, että HHSport-ketju palvelee laajasti suomalaisia metsästyksen ja kilpa-ammunnan harrastajia.

- Myymme alan kotimaisia ja kansainvälisiä huippumerkkejä. Aseiden, patruunoiden ja optiikan lisäksi HHSport-myymälöistä löytyy aktiivisille ja luonnossa liikkuville ihmisille laaja valikoima oheistarvikkeita kuten tekstiileitä, jalkineita ja muita varusteita. HHSport-myymälöiden valikoimiin kuuluu myös laajennettu kalastusvälineiden valikoima.

- HHSporteissa asiakkaita palvelee ammattitaitoinen ja koulutettu henkilökunta, minkä lisäksi toimintamme peruslähtökohtiin kuuluvat turvallisuus ja viranomaisohjeiden noudattaminen tuotteiden myynnissä ja säilyttämisessä. Yrityksemme arvot eivät ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että teemme vastuullista kauppaa metsästys- ja erätuotteilla sekä kilpa-ammuntaan käytettävillä aseilla. HHSport-ketjulla on myös tiivistä yhteistyötä metsästysseurojen sekä ampumaurheilua harrastavien seurojen kanssa, Janne Ylinen jatkaa.

HHSport-ketjun aseiden, patruunoiden ja optiikan myynnistä noin 80 prosenttia suuntautuu metsästyksen harrastajille ja loput kilpailutarkoituksiin. Käsiaseiden osuus kilpa-ammuntaa varten myydyistä aseista on hyvin pieni, alle yksi prosentti.

HHSportin Kauhavan Alahärmän-myymälän murron tutkinta on kesken. Tutkintaan liittyvistä asioista tiedottaa Etelä-Pohjanmaan poliisilaitos.

Lisätiedot:

Kokkolan Halpa-Halli Oy

Janne Ylinen, toimitusjohtaja

Puh. 020-718 2000

E-mail: janne.ylinen@halpa-halli.com

Marko Oja, ketjupäällikkö / HHSport

Puh. 020-718 3724

E-mail: marko.oja@halpa-halli.com

Kokkolan Halpa-Halli Oy on yksityinen perheyhtiö Pohjanmaalta. Yhtiö on toiminut alueellaan vuodesta 1969 alkaen. Halpa-Hallin periaatteena on myydä laadukkaat tuotteensa jatkuvasti yleistä hintatasoa edullisemmin. Laajenevaan ketjuun kuuluu tällä hetkellä 37 myymälää. Kokkolan Halpa-Halli Oy työllistää yli 1400 henkilöä, joista lähes 300 työskentelee ketjun pääpaikalla Kokkolassa. Lisätietoa Halpa-Hallista löydät osoitteesta www.hhnet.fi