Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Fitran liikepankki julkaistu TNT Trainerit palvelussa

TNT Trainerit

Fitran liikepankki julkaistu TNT Trainerit palvelussa

Julkaistu: 14.06.2016 klo 16:12
Julkaisija: TNT Trainerit

Fitran liikepankki julkaistu!

500 liikkeen kokoinen liikepankkilaajennus!

TNT Trainerit palvelu on liikunta-alan ammattilaisille suunniteltu valmennusjärjestelmä, joka toimii mobiilisovelluksena ja verkkoportaalina. Palvelussa on jo noin 800 suomalaista valmentajaa ja sitä käyttää myös toista tuhatta kuluttajaa (treenaajaa). Healthfactory Oy (TNT Trainerit) on tehnyt Trainer4you koulutusorganisaation kanssa yhteistyötä jo syksystä 2015 saakka, mutta nyt yhteistyötä on laajennettu. Healthfactory Oy on aloittanut yhteistyön myös Fitra Oy:n kanssa, joka on osa Trainer4you-konsernia.

Tämän yhteistyön myötä TNT Trainerit voi tarjota entistä laadukkaampia liikepankkeja valmentajilleen käytettäväksi. Mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että kaikki valmentajat voivat luoda asiakkailleen treeniohjelmia, joiden ohjeistukset ovat kirjoittaneet alansa huiput ja myös liikemalleilla on erinomaiset suoritustekniikat. Liikemalleissa on myös monia tuttuja kasvoja.

Tämän yhteistyön myötä valmentajat voivat lisätä entisestään harjoitusohjelmiensa laatua ja samalla kasvattaa omaa tietämystään. Tärkeintä on kuitenkin mahdollisuus tarjota ohjausten lisäksi personal training asiakkaille myös laadukkaat kirjalliset ohjeet harjoittelemisen tueksi.

Yhteistyön myötä TNT Trainerit tulee tarjoamaan käyttäjilleen myös jatkossa Fitran kirjoja edullisempaan yhteistyöhintaan. Tarjoukset on suunnattu vain TNT Trainerit palvelun käyttäjille.

Fitran Liikepankissa käytetty mm. seuraavia kirjoja:

1. Kaikki kuntosaliharjoittelusta (Riku Aalto, Lasse Seppänen, Ari-Pekka Lindberg, Mikko Rinta)
2. Treenaa terve ja timmi vatsa (Riku Aalto, Ari-Pekka Lindberg, Lasse Seppänen)
3. Treenaa terve ja vahva selkä (Riku Aalto, Lasse Seppänen, Mikko Paunonen, Ari-Pekka Lindberg)
4. Treenaa voimakas ja kiinteä pakara (Riku Aalto, Ari-Pekka Lindberg, Lasse Seppänen, Mikko Paunonen)
5. Tuloksia kuntosaliharjoittelulla (Riku Aalto, Lasse Seppänen)
6. Kahvakuulakoulu (Tuomo Kilpeläinen) --> Tulossa!

TNT Trainerit on markkinoiden edistyksellisin suomenkielinen työkalu liikunta-alan ammattilaisille, sekä Suomen parhaiden trainereiden ja treenaajien kohtauspaikka.
TNT Trainerit on 100% motivaatiota!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki