Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Finanssialan Keskusliitto ulkoistaa toimintaympäristön seurantansa M-Brain Oy:lle

Julkaistu: 31.01.2011 klo 11:57
Julkaisija: M-Brain Oy

Lehdistötiedote 31.1.2011

Finanssialan Keskusliitto ja M-Brain Oy ovat solmineet sopimuksen toimintaympäristön seurannan ulkoistuksesta. Finanssialan Keskusliitto ulkoistaa M-Brainille organisaation oman julkisuuden seurannan, toimintaympäristön seurannan sekä kansainvälisen seurannan. Ulkoistuksen yhteydessä Finanssialan Keskusliitosta siirtyi yksi työntekijä M-Brainin palvelukseen 1.12. alkaen.

- Ulkoistuksen avulla tehostamme omaa ulkoista seurantaamme ja säästämme kustannuksissa. M-Brain tuottaa ensiluokkaista palvelua liiketoimintamme tueksi, jolloin voimme itse keskittyä edistämään jäsenjärjestöjemme etua, Finanssialan Keskusliiton viestintäjohtaja Minna Aila sanoo.

Sopimus on M-Brainille tärkeä päänavaus tietopalvelujen ulkoistuksissa Suomessa ja viitoittaa myös tietä yhtiön tulevaisuudelle.

- Tietoa tarvitaan päätöksenteossa jatkuvasti, ja M-Brainillä on ainutlaatuinen konsepti tiedon jalostamiseksi organisaatioille. Käytämme omaa hakuteknologiaa sekä media-analyytikkojen ammattitaitoa, jolloin pystymme tuottamaan asiakasyrityksillemme ainutlaatuista lisäarvoa. Finanssialan Keskusliiton ulkoistamispäätös oli M-Brainille tärkeä uutinen, ja uskommekin, että tulevana vuonna tulemme näkemään lisää samankaltaisia sopimuksia. Tulevaisuudessa pärjätään rakentamalla tehokkaita yhteistyöverkostoja, ja tätä tietä haluamme kehittää edelleen, kertoo toimitusjohtaja Marjukka Nyberg M-Brain Oy:stä.

M-Brain Oy, toimitusjohtaja Marjukka Nyberg, puh. +358 40 7227 712

Viestinnän yhteystiedot:
Finanssialan Keskusliitto, viestintäjohtaja Minna Aila +358  20 793 4270
M-Brainin lehdistöasiat, Salla Syrman, salla.syrman[a]aleksinkaiku.fi, +358 50 326 1236

Finanssialan Keskusliitto (FK) on toimialajärjestö, joka edustaa Suomessa toimivia pankkeja, vakuutusyhtiöitä, rahoitusyhtiöitä, arvopaperinvälittäjiä, sijoitusrahastoyhtiöitä sekä finanssialan työnantajia. Osa jäsenistä hoitaa myös lakisääteiseen sosiaaliturvaan kuuluvia liikenne-, työeläke- ja työtapaturmavakuutuksia. Finanssialan Keskusliitolla on noin 470  jäsenyhteisöä ja niiden palveluksessa toimii noin 43 000 työntekijää

M-Brain Oy on verkkoviestinnän seurantaan erikoistunut business intelligence -yhtiö. M-Brainin palvelu yhdistää talon sisällä kehitetyn hakuteknologian ja ihmisen tekemä uutisten arvioinnin, muokkauksen ja analyysin. Yhtiö tuottaa asiakkailleen nopeaa ja relevanttia tietoa päätöksenteon tueksi. Lisätietoa osoitteessa www.m-brain.com