Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » FilmMe avasi nettiportaalinsa

FilmMe avasi nettiportaalinsa

Julkaistu: 25.03.2013 klo 06:00
Julkaisija: FilmMe

TIEDOTE – JULKAISUVAPAA HETI                                                                                                            25.03.2013

FilmMe avasi nettiportaalinsa

Suomalainen startup –yritys FilmMe on avannut nettiportaalinsa osoitteessa www.filmme.tv. Sivustolle latautuu kaikki FilmMe:llä otetut videot käyttäjien omille tileille, jossa niitä voi katsella ja jakaa edelleen sosiaalisessa mediassa.

Videoita kertyy huimaa tahtia, sillä FilmMe:n käyttö on verrattain yksinkertaista. Kun käyttäjä saapuu alueelle, jonne on asennettu FilmMe:n videokamerajärjestelmä, tunnistaa videokamera käyttäjän tämän rannekkeesta. Käyttäjä painaa rannekkeessaan olevaa nappia ja videokamera käynnistää kuvauksen seuraten kohdettaan zoomaten. Kun käyttäjä painaa samaista nappia uudestaan, loppuu kuvaus ja video latautuu automaattisesti tämän omalle tilille osoitteeseen www.filmme.tv.

FilmMe:n myynti- ja markkinointijohtaja Lauri Salovaara toteaa: ”Olemme hyvin onnellisia saadessamme nettiportaalimme auki, sillä se näyttää konkreettisesti kuinka FilmMe toimii. Paljon on toki maailmanvalloituksessamme vielä tehtävää, mutta tämä oli yksi suuri askel kohti unelmaamme. Vielä kun saamme ensimmäisen version tuotekehityksen loppuun ja tuotetoimitukset liikkeelle, lähtee nettiportaalimmekin kasvamaan huimasti. Jo nyt teemme töitä mm. suomen-, saksan- ja ranskankielisten versioiden avaamisen eteen.”

FilmMe on demokäytössä sekä Saksan Hattingessa, että Oulun Pikkaralassa. Myynti aloitettiin maailman suurimassa hevosalan tapahtumassa, Equitanassa, maaliskuussa ja tuotetoimitukset aloitetaan myöhemmin keväällä/kesällä 2013.

Logot ja muu kuvamateriaali: www.filmme.tv/press

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

FilmMe Group Oy

Lauri Salovaara, Myynti- ja markkinointijohtaja

lauri.salovaara@filmme.tv

www.filmme.tv

Tapio Koivukangas, Toimitusjohtaja

tapio.koivukangas@filmme.tv

FilmMe Group Oy

- Perustettu 2011 Oulussa

- Perustajat Tapio Koivukangas, Lauri Salovaara ja Jani Lehto

- Tuo markkinoille maailman ensimmäisen videokameran, joka seuraa kohdettaan automaattisesti zoomaten ja jakaa videon käyttäjän omalle tilille osoitteeseen www.filmme.tv