Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Eskimo Finland Oy lahjoittaa uudelle lastensairaalalle 40 000 euroa

Eskimo

Eskimo Finland Oy lahjoittaa uudelle lastensairaalalle 40 000 euroa

Julkaistu: 27.08.2014 klo 10:24
Julkaisija: Eskimo

Eskimo kampanjoi syksyllä Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeen tueksi ”Kahvihetki lasten hyväksi” -teemakampanjalla. Kampanjan myötä Eskimo on sitoutunut lahjoittamaan sairaalalle kokonaissummana yhteensä 40 000 euroa.

”Suomalaiset juovat eniten kahvia maailmassa, ja useimmille meistä kahvihetkeen liittyy hyviä fiiliksiä, juttutuokio mukavassa seurassa ja hetken hengähdystauko. Eskimolle olikin hyvin luonnollista ottaa juuri tämä arkeen olennaisesti kuuluva hetki osaksi keräyshanketta”, kertoo Eskimo Finland Oy:n toimitusjohtaja Peter Fredman.

Kahvihetki lasten hyväksi -kampanja tulee näkymään kolmessa eri yhteydessä:

- Eskimo lahjoittaa jokaisesta kampanjatunnuksella varustetusta Eskimo-kahvinsuodatinpakkauksesta kaksi senttiä lastensairaalahankkeen hyväksi. Kampanjaan kuuluvia suodatinpakkauksia on miljoona kappaletta.

- Eskimo myös innostaa suomalaisia ottamaan kahviselfieitä some-kanavissaan, ja lahjoittaa kaikista Eskimon Facebook-, Twitter- ja Instagram-sivuille #kahviselfie-tunnuksella ladatuista kuvista yhden euron sairaalahankkeelle.

- Lisäksi 14.9.2014 pelattavalla salibandyn Suomi-Ruotsi maaotteluiden yhteydessä pelattavan Eskimo All Stars -hyväntekeväisyysottelun palkintorahat, 10 000 euroa, lahjoitetaan sairaalalle. Eskimo on Suomen Salibandymaajoukkueiden pääyhteistyökumppani.

”Lapset ja nuoret kaipaavat aikuisia elämäänsä – juttukaverina, ystävänä ja kuuntelijana. Haluamme kannustaa vanhempia ja aikuisia myös miettimään, kuinka olla enemmän läsnä. Arkiset asiat lämmittävät, kuten kahvihetken aikana jaettu juttutuokio”, kannustaa Fredman.

Eskimo Finland Oy

Peter Fredman, toimitusjohtaja

Puh. +358 (0)50 401 1616

peter.fredman@eskimofinland.fi

Eskimo Finland Oy on suomalainen perheyritys, joka valmistaa päivittäistavaroita leivontaan ja ruoanvalmistukseen sekä ruokien pakastamiseen, tuoresäilytykseen, kattamiseen ja pakkaamiseen.
Suomalaiset Eskimo-kahvinsuodattimet ovat yksi yhtiön monista kärkituotteista. Lisäksi Eskimo Finland valmistaa johtavia tuotteita Suomen markkinoiden suurkeittiöille sekä elintarviketeollisuudelle räätälöityjä pakkausratkaisuja. Logistiset palvelut kuuluvat yhtiön vahvimpiin kilpailutekijöihin.
Eskimo Finlandin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja tehdas Rauman Lapissa. Vuonna 2013 yhtiön liikevaihto oli 23 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 12 prosenttia. Henkilökunnan määrä on 75.