Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Eckerö Line valtionhallinnon sopimustoimittajaksi

Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Line valtionhallinnon sopimustoimittajaksi

Julkaistu: 02.03.2015 klo 13:38
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

Hansel on valinnut Eckerö Linen laivamatkustuspalveluiden sopimustoimittajaksi. Kolmivuotinen hankintasopimus koskee reitti-, kokous- ja risteilymatkoja Tallinnaan.

Valtion yhteishankintayksikkö Hansel on valinnut tarjouskilpailun perusteella suomalaisen Eckerö Linen toimittamaan laivamatkustuspalvelut Tallinnaan. Sopimuskausi alkaa 1.4.2015 ja jatkuu kolme vuotta.

-      Olemme erittäin iloisia Hanselin meille osoittamasta luottamuksesta, sanoo Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen.

-      Valtionhallinnon asiakkaat pääsevät tuoreeltaan hyödyntämään upouuden kokouskeskuksemme palveluita.

M/s Finlandian uudistettu Kokouskeskus & Lounge tarjoaa hyvin varusteltuja ja moderneja työskentely- ja kokoustiloja erikokoisten ryhmien käyttöön, aina 8 hengen inspiraatiotilasta jopa 110 hengen seminaaritilaan saakka. Kokousemäntä huolehtii ryhmien palveluista.

Kokouspäivä virka-ajan puitteissa suomalaisella laivalla

Eckerö Linen vasta uudistettu m/s Finlandia kulkee Helsinki-Tallinna -väliä kahdesti päivässä. Joustavat aikataulut mahdollistavat hyvin erityyppisten ja –pituisten kokousmatkojen järjestämisen.

-      Kun lähtee aamulaivalla, pystyy virka-ajan puitteissa pitämään kuusituntisen tehopäivän ja palaamaan iltapäivällä Helsinkiin, Keronen havainnollistaa.

M/s Finlandia on reitillään ainut Suomen lipun alla oleva matkustajalaiva ja sillä on myös oikeus käyttää Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2014 Epsi Ratingin asiakastyytyväisyystutkimuksessa Eckerö Line sai matkustajilta asiakaspalvelustaan reitin korkeimmat pisteet.

Toimitusjohtaja Taru Keronen, taru.keronen@eckeroline.fi puh. 050-66209

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2014 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1 380 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi