Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Duudsoneista pitsakeisareita!

Duudsoneista pitsakeisareita!

Julkaistu: 21.01.2014 klo 10:30
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Duudsoneista pitsakeisareita!

Huippusuosittu remuryhmä Duudsonit lähtee mukaan pizzabisnekseen. Helmikuun alussa lanseerataan kaksi herkullista Duudsonit-pakastepizzaaa: Meetvurstimeihemi ja Kinkkukunkku.

– Suurena ruoan ja erityisesti pizzan ystävinä haluttiin lähteä mukaan, kertoo Duudsonien Jarppi Leppälä.

– Pizzahan on ihan loistava keksintö: vaikka reissussa ei kieliä osaisikaan, niin pizza on sama kaikilla kielillä.

Pizzoja on saatavilla kahta eri makua, joista kummatkin ovat suomalaisten suosikkeja. Meetvurstimeihemi sisältää nimensä mukaisesti meetvurstia ja herkkusieniä. Kinkkukunkun täytteitä ovat kinkkusuikaleet, ananas ja sinihomejuusto. Molemmissa pizzoissa on lisäksi runsaasti Edam- ja Goudajuustoa sekä maukasta tomaattikastiketta mehevyyden ja herkullisuuden takaamiseksi.

– Ja nämä pizzat maisteltiin niin moneen kertaan, että voitihin antaa niille meirän siunaus!

Leppälä vakuuttaa, että kyseessä ei ole mikään jekkupitsa, vaikka se onkin lähtöisin Duudsonien käsistä.

– Paitti jos jekuksi lasketaan se, että nää on ihan äärettömän hyviä.

Myös uusia makuvaihtoehtoja on jo mietitty:

– Mä oon  ajatellu, että pitääs tehrä sellaanen ”Jarpin peukalon vienyt karhu” -pizza, mutta se pirulaanen pitääs ensin saada kiinni.

Valmistajana Apetit

Duudsonit Pizzat valmistetaan Apetit Oy:n pizzatehtaalla Pudasjärvellä.

– Uutuuspizzoissa on runsaasti täytettä, joten nälkä lähtee varmasti, kertoo Apetit Oy:n tuoteryhmäpäällikkö Riikka Haarasilta-Suutarinen.

Ensimmäiset pizzat saapuvat kauppoihin 1. helmikuuta alkaen. Lanseerauksen yhteydessä järjestetään kilpailu, jossa pizzan ostaja voi voittaa erilaisia Duudsonit-tuotepalkintoja.

Duudsonit Pizzat kaupoissa 1.2. alkaen. Hinta n. 4,49 €.

Riikka Haarasilta-Suutarinen

Tuoteryhmäpäällikkö