Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » DataInfo tiedottaa -kesäkuu 2016

Julkaisija: Data-Info Oy

4G Palveluna

4G Palveluna etäyhteys tilattavissa portaalista

DataInfon 4G Palveluna tarjoaa käyttöönne helppokäyttöisen ja tehokkaan langattoman laajakaistaisen nettiyhteyden. Palvelua on mahdollista hyödyntää esimerkiksi
työntekijöiden kotiyhteyksinä tai liikkuvien työntekijöiden matkayhteytenä. Palvelu sisältää tietoliikenteen käytön Suomessa.

4G Palveluna tarjoaa loppukäyttäjälle helpon ja vaivattoman käyttöönoton, käytönaikaisen tuen sekä mahdollisissa vikatilanteissa nopean avun DataInfon asiakaspalvelusta.
Palvelu sisältää aina nettiyhteyden lisäksi reitittimen langattomalla WiFi –tukiasemalla.

Tutustu ja tilaa >>

Windows 10

Window 10 on tullut jäädäkseen

Windows 10 on ollut nyt saatavilla jo yhdeksän kuukauden ajan, joten on tullut hyvä aika palauttaa mieleen sen tärkeimmät ominaisuudet, sekä syyt, miksi vaihtaa Windowsiin tai päivittää vanha kone kymppiin. Aikaisemmin Windows –käyttöjärjestelmästä on tullut uusia versiota aina muutaman vuoden välein. Tuorein 10-versio tulee kuitenkin muuttamaan tämän. Jatkossa ei tule enää uusia käyttöjärjestelmiä, vaan nykyistä päivitetään jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla ja parannuksilla. Window 10 on siis tullut jäädäkseen.

Tietoturvapäivityksiä tulee joka kuukausi. Parannuksia toimintavarmuuteen ja uusia ominaisuuksia päivitellään tarvittaessa. Isompia päivityksiä tulee kerran tai kaksi vuodessa. Ensimmäinen tuli marraskuussa, ja seuraava nimeltään Anniversary Update tulee kesäksi. Tätä jatkuvien päivitysten mallia kutsutaan nimellä Windows as a Service, eli ikäänkuin palvelu, joka kehittyy ajan saatossa. Tämä on iso muutos aikaisempaan. Vieläkin suurempi muutos on se, että nyt sinulla voi olla käytössäsi tietokone, tabletti sekä puhelin, joissa kaikissa toimii sama käyttöjärjestelmä ja jotka pilvipalvelun kautta keskustelevat keskenään.

Lue blogi >>

Windows 10 toi tullessaan paljon uusia innovatiivisia ominaisuuksia

Windows 10 toi tullessaan paljon uusia innovatiivisia ominaisuuksia, joista yksi mielenkiintoisimmista on nimeltään Continuum. Termi itsessään tarkoittaa jatkumoa ja tässä yhteydessä se merkitsee erilaisia tapoja jatkaa näyttöä tai sisältöä yhdeltä näytöltä toiselle. Perinteisesti yhdistämällä tietokoneen isompaan ruutuun, voidaan hyödyntää kahta näyttöä saman aikaisesti eri sisällöillä. Continuum hyödyntää tätä samaa ajatusta, mutta tuo sen mobiililaitteille, joita on aikaisemmin pystynyt vain peilaamaan toiselle näytölle. Peilatessa isommalla ruudulla näkyy sama sisältö, kuin pienemmälläkin, mutta vain isompana ja todellinen hyöty toisesta näytöstä jää pieneksi.

Suurimman osan Windows 10 –laitteista pystyy yhdistämään toiseen näyttöön erilaisilla kaapeleilla, tai langattomasti, hyödyntäen Miracast –teknologiaa. Langaton jakaminen onkin yleistynyt kovaa vauhtia. Toimiakseen, täytyy toisen näytön tukea samaa langatonta teknologiaa, tai siihen voi yhdistää lisätarvikkeen, joka ottaa langattoman signaalin vastaan.

Lue blogi >>

DataInfo mobilisoi yrityksien ja yhteisöjen työnteon markkinoiden parhailla laitteilla ja palveluilla.

Data-Info Oy on monipuolinen ja luotettava ICT tuote- ja palveluntarjoaja. Elinkaarenmittaiset palvelumme, varmistavat hankinnan, käyttöönoton ja omistamisen tehokkuuden.Yksi sama tehokas logistinen prosessi kaikkiin ICT- laitteisiin takaa erinomaisen toimitusvarmuuden. Innostununeet ammattilaisemme sekä markkinoiden vaikutusvaltaisimmat kumppanit mahdollistavat ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja tyytyväisen loppuasiakkaan.

Asiakaspalvelu

Palvelemme Teitä:
laskutus- ,tilaus-, toimitus-, DataInfo yritysportaali-, tuote- ja palveluasioissa,
arkisin klo 8-16.00

Sähköpostitse: asiakaspalvelu@datainfo.fi