Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Credit24 ja Posti aloittavat yhteistyön - asiakkaan ensitunnistaminen posteissa

Posti Group

Credit24 ja Posti aloittavat yhteistyön - asiakkaan ensitunnistaminen posteissa

Julkaistu: 19.05.2016 klo 09:31
Julkaisija: Posti Group

Nettiluottoyritys Credit24 ja Posti ovat solmineet ainutlaatuisen yhteystyösopimuksen. Toukokuun alusta alkaen postissa voi jättää hakemuksen luoton saamista varten. Henkilöllisyystodistuksen avulla tapahtuva tunnistuspalvelu on käytössä yli 600 Postin palvelupisteessä. Luottohakemuksen käsittelee ja myöntää Credit24.

Credit24:n omistaja IPF Digital on ensimmäinen yritys Suomessa, jonka puolesta Posti suorittaa henkilöasiakkaan ensitunnistamisen. Muualla maailmassa esimerkiksi Australian postilla on ollut vastaavaa yhteistyötä jo pitkään paikallisten toimijoiden kanssa.

– Tunnistaminen on Postin omassa toiminnassa rutiinitoimenpide, joten palvelua on luontevaa tarjota muillekin yrityksille. Credit24:n asiakkaiden käytössä on Postin laaja verkosto ja pitkät aukioloajat, verkostojohtaja Anna Lehtonen Postista kertoo.

– Olemme erittäin iloisia yhteistyön alkamisesta. Uuden palvelun tarkoituksena on vastata kokonaisvaltaisemmin kuluttajien muuttuviin tarpeisiin. Lisäksi luoton ottamisesta tulee entistä läpinäkyvämpää, maajohtaja Kim Ahola Credit24:sta toteaa.

Posti ohjaa palveluun liittyvät kysymykset Credit24:lle, jossa niihin vastataan mahdollisimman pian. Credit24:n tunnistuspalvelua tarjoavat Postin toimipisteet voi tarkistaa osoitteessa www.credit24.com/fi/posti

Lisätietietoja medialle:

Credit24:
Kim Ahola, Country Manager
kim.ahola@ipfdigital.com

Posti:
Postin MediaDesk
puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)