Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Caravan-messuilla ei taantuma näy

Caravan-messuilla ei taantuma näy

Julkaistu: 13.08.2014 klo 08:56
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin matkailuajoneuvojen ja -tarvikkeiden erikoisnäyttely - Caravan 2014 - kokoaa syyskuussa Lahden Messukeskukseen matkailuajoneuvoalan laajan tarjonnan ja esittelee matkailuajoneuvoharrastusta monipuolisesti kaikelle kansalle aktiiviharrastajien lisäksi. Yhteistyössä Matkailuajoneuvotuojat (MAT) ry:n kanssa järjestettävä suurtapahtuma tarjoaa matkailuajoneuvo- ja tarvikeuutuuksien ohella myös runsaasti tietoa alan harrastajille.

Caravan-messujen näyttelytilat on tänäkin vuonna myyty loppuun viimeistä paikkaa myöten. Uusien näytteilleasettajien joukossa nähdääntänä vuonna Fiat Group Automobiles Sweden, joka tuo messuille ensimmäistä kertaa yleisön nähtäväksi matkailuauton alustan. Suurtapahtumassa on aiempaa runsaammin tarjolla myös niin kotiin kuin matkailuajoneuvoon soveltuvia tarvikkeita, mm. erilaisia tekstiilejä, astioita ja turvallisuustuotteita. Matkailuautoharrastajia yhteen kokoava SF-Caravan Matkailuautoilijat ry. saapuu Caravan-messuille jakamaan tietoa turvallisesta liikkumisesta ja caravan-matkailun mahdollisuuksista. Tietoiskuissa kerrotaan mm. kotimaan matkailun uudesta noususta, matkan suunnittelusta ja varustelusta sekä matkailuajoneuvon hankinnassa huomioonotettavista seikoista.

SF-Caravan Lahden seudun järjestämä alan harrastajien suurin yhteistapaaminen sekä majoittautumiset läheisillä leirintäalueilla ja lähialueilla täyttävät Lahden seudun messuviikonloppuna. Lahteen ja lähiympäristöön odotetaan saapuvaksi edellisvuosien tapaan n. 2500 matkailuauto- ja vaunukuntaa.

Caravan-messut ovat avoinna 19. - 21. syyskuuta 2014:

perjantaina klo 10 - 18
lauantaina klo 10 - 17
sunnuntaina klo 10 – 16

Messuvieraiden käytössä on tänä vuonna runsaasti pysäköintialueita mm. Sopenkorvessa ja Mytäjäisissä.

Lahden Messut Oy

markkinointipäällikkö Irina Lehtonen p. 0400 710 836
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

markkinointikoordinaattori Minna Helminen p. 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

www.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.