Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Auron Oy ostaa Revontulen Fysioterapia Oy:n

Auron Oy ostaa Revontulen Fysioterapia Oy:n

Julkaistu: 02.10.2015 klo 09:40
Julkaisija: Auron Oy

Auron Oy on ostanut Revontulen Fysioterapia Oy:n koko osakekannan 30.9.2015 allekirjoitetulla sopimuksella. Kaupalla Auron vahvistaa asemaansa Suomen johtavana fysioterapiapalveluiden tuottajana. “Revontulen Fysioterapia Oy on ollut Auron ketjun jäsenyritys ja on luontevaa, että siitä tuli osa Auron konsernia “ - Auron Oy:n toimitusjohtaja Panu Kuusisto toteaa.

Revontulen Fysioterapia Oy sijaitsee Espoon Tapiolassa. Se työllistää noin 5 henkeä ja sen liikevaihto vuonna 2014 oli 557 tuhatta euroa. Vanhat omistajat jatkavat yrityksessä hieman erilaisissa rooleissa kuin aiemmin. “Kauppa mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja entistäkin paremman mahdollisuuden palvella asiakkaitamme” – Revontulen Fysioterapia Oy:n toimitusjohtaja Tapio Tienhaara lisää.

Auron konserni on toisen polven suomalainen perheyritys. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli noin 7.5 miljoonaa euroa ja se työllistää suoraan tai epäsuorasti noin 100 henkilöä. Auron ketjussa on mukana noin 80 jäsenyritystä 114 toimispisteen voimin. Ketju tavoittaa yli 95% suomalaisista.

Toimitusjohtaja Panu Kuusisto, p. 050-2947, panu.kuusisto@auron.fi